Erg beperkte informatie, geen vragen stellen over kwalen naar meteen kraken

Goede kennis van zaken en heel fijne persoonlijkheid. Stelt je op je gemak en met haar deskundigheid geeft ze vertrouwen. Ik zou haar aan een ieder aanbevelen!

Ze luisterde naar mij en vertelde ook hoe ze de behandeling ging doen.

Ik zou deze fysiotherapeut zeker aanbevelen, maar niet alleen voor iemand met dezelfde klachten als ik. Dat komt omdat niet heel helder is of deze afspraken tot verbetering hebben geleid. Dat ligt... Ik zou deze fysiotherapeut zeker aanbevelen, maar niet alleen voor iemand met dezelfde klachten als ik. Dat komt omdat niet heel helder is of deze afspraken tot verbetering hebben geleid. Dat ligt meer aan mijn type klachten, deze zijn moeilijk naar de oorzaak te herleiden.

D. R.

Fysio luistert goed naar de klachten die ik heb. Legt goed uit wat hij gaat doen en waarom. Na een behandeling voel ik me de volgende dag een stuk beter!

Danny De Groot

Twan van Dam is een prettig persoon om als fysiotherapeut te hebben. Hij luistert aandachtig naar je problemen en gaat er vervolgens samen met jou actief mee aan de gang.

Heldere en praktische/to the point ondersteuning met positief resultaat

Ze nam de klachten serieus,en besprak de behandeling. Was eerlijk gaf precies aan wat he kon verwachten. Heerlijk mens