Tjienta

Er is naar mij geluisterd dat vindt ik belangrijk .

Evelien van der Veer

Na de behandeling bij de therapeut heb ik blessurevrij een halve marathon kunnen uitlopen en daarna ook erg snel hersteld. Veel dank hiervoor!

Anna

Het is een goede jongen die veel begrip heeft voor de werking van een been. Prettig contact, effectieve behandeling.

Rob

Bianca is een top meid, veel aandacht en weet hoe ze met mijn problemen moet omgaan

Susanne

Mocht je een goede fysiotherapeut nodig hebben dan beveel ik Thom Bokern aan! Ik kwam binnen met een zeer pijnlijke en niet te te bewegen schouder en door Thom's zorg, expertise en motivatie kan ik... Mocht je een goede fysiotherapeut nodig hebben dan beveel ik Thom Bokern aan! Ik kwam binnen met een zeer pijnlijke en niet te te bewegen schouder en door Thom's zorg, expertise en motivatie kan ik mijn schouder nu weer geheel als vanouds en zonder pijn bewegen. Superbedankt Thom!

Joke de lange

Zij deed haar werk goed, verder geen opmerkingen

Liesl

Thom Bokern is the best physiotherapist I have ever been to (in a few countries). Professional and friendly and kind.

Karlien

De therapeut was erg realistisch en wekte geen valse verwachtingen
De therapeut was erg realistisch en wekte geen valse verwachtingen
Zij gaf ook aan dat het voornamelijk de taak is van de therapeut om de situatie te optimaliseren en gaf geen harde garanties met betrekking tot de resultaten
door haar behandelingen en tips voor het dagelijks leven ben ik toch weer in staat om veel dingen te doen die eerst te pijnlijk waren