Maddy

Ze is een zeer kundig therapeut en is daarnaast heel betrokken en echt. Ze pakt een probleem grondig aan en zoekt alternatieven als het behandelen niet voldoende resultaat geeft.

Inez

Shana is super lief, betrokken, gezellig, maar bovenal: knijpt hard (beetje pijn maar voelt als nodig) en is deskundig

Methode werkt en therapeut luistert goed en onderzoekt goed

Keesjan heeft me ontzettend goed en effectief in één sessie van mijn hoge rugpijn (spit) af geholpen. Bovendien een zeer vriendelijk persoon.

Volledig van mijn klachten af, op een fijne en deskundige manier. Zeer behulpzaam en effectief.

Shana is een echt leuke fysiotherapeute. Een feestje om naartoe te gaan iedere keer.

Antoinet

Effectief, legt uit wat hij doet/ deed en wat er aan de hand is. Deskundig, ervaren in fysio, ik heb wel vertrouwen in zijn kunnen. Enthousiast. Communicatief vaardig. Snel, zoekt niet naar nog... Effectief, legt uit wat hij doet/ deed en wat er aan de hand is. Deskundig, ervaren in fysio, ik heb wel vertrouwen in zijn kunnen. Enthousiast. Communicatief vaardig. Snel, zoekt niet naar nog andere klachten waar ik bij geholpen zou kunnen worden.