Zijn deskundigheid, professionaliteit, inzet, vaardigheid, vriendelijkheid, rust, vrolijkheid. Het schenkt vertrouwen, een goede sfeer en uitstekend resultaat.

Pim Bout

Kordaat/Vriendelijk/vakbekwaamheid/ luisterend oor/ en fluit me terug als ik te enthousiast ben.
Kortom ze heeft empathisch vermogen gekoppeld met gedrevenheid .

Jo-anncey

Mijn fysiotherapeut toonde begrip en ze heeft mij goed geholpen

Heel professioneel en klantvriendelijk.
En de kennis en kunde over haar vaak.

Ze was heel vakkundig, rustig, en luisterde goed naar mij en keek goed hoe ik/mijn lichaam reageerde. Ik voelde mij erg op mijn gemak en ze heeft me heel prettig geholpen!

Ik werd nooit goed geholpen telefonisch. Zeer ontevreden zou er nooit meer heen willen gaan. Zomaar factuur binne gekregen onterecht! Ik vind het een Heel slecht bedrijf.

Karla

Twan was very professional during very session, I trusted his expertise and advice.

Ik wist niet wat er aan de hand was en er werd naar mijn mening met iets teveel twijfel verteld waar de pijnklachten misschien vandaan zou kunnen komen.

Maddy

Ze is een zeer kundig therapeut en is daarnaast heel betrokken en echt. Ze pakt een probleem grondig aan en zoekt alternatieven als het behandelen niet voldoende resultaat geeft.

Inez

Shana is super lief, betrokken, gezellig, maar bovenal: knijpt hard (beetje pijn maar voelt als nodig) en is deskundig