Na enkele maanden met een ‘frozen shoulder’ te hebben gelopen, ben ik bij Soraya van FCA terrecht gekomen. Vanaf het begin merkte ik al verbetering.

Soraya luistert goed, is...

Soraya luistert goed, is duidelilijk, en wist het probleem in mijn schouder goed te lokaliseren. Tevens is ze s,avonds en in het weekend beschikbaar wat ideaal is als je overdag moet werken.

Marietje243

De laatste behandeling was niet aangekondigd, mijn kwaal is denk ik niet op te lossen met eindeloze fysiotherapie maar de melding dit was de laatste keer kwam onverwacht.

Danielle

De breuk in mijn arm was nog aanwezig, volgens de therapeut niet. Hij heeft de fotos niet bekeken. Geen verslag gemaakt en verkeerde en te zware oefeningen mee gegeven waardoor het heling proces is... De breuk in mijn arm was nog aanwezig, volgens de therapeut niet. Hij heeft de fotos niet bekeken. Geen verslag gemaakt en verkeerde en te zware oefeningen mee gegeven waardoor het heling proces is vertraagd. Op het moment dat ik niks meer kon, heb ik contact gezocht maar geen terug koppeling gekregen. Vincent (genoemd ) , is niet bekend in schouder breuken en het revalideren hiervan.

Paul

Directe aanpak van het probleem, affectieve, korte behandelingen en advies over lichaamshouding.
Geen lange verhalen of theorieën.

Carla

Jullie dwingende mailtjes om deze vragenlijst te beantwoorden, alleen om deze vraag te kunnen beantwoorden ingevuld.
Je krijgt tegenwoordig bij alles en iedereen zo'n vragenlijst in te vullen...
Je krijgt tegenwoordig bij alles en iedereen zo'n vragenlijst in te vullen en ik ben er helemaal klaar mee. Als ik terug kom na een behandeling, dan kan je er van uitgaan dat ik tevreden ben, anders ga ik wel naar een ander. Dus graag geen lijsten meer mailen!

Simone

Mijn Fysiotherapeut is kundig, betrokken, geeft goede adviezen, vriendelijk en sociaal.

Marian

Ik ben goed geholpen en de klachten verbeterden in eerste instantie. Toch is het niet gelukt de klacht weg te laten gaan.

Lesley

Deskundig, super vriendelijk, vrolijk, verzorgd uiterlijk. En vanaf de eerste behandeling namen mijn klachten meteen af.

H.Loonstijn

In alles buitengewoon precies attent Bianca is buitengewoon goed in alle menselijke aspecten van haar professie !! Chapeau !!