Ada Twisk

Ik heb tegen Tom gezegd dat hij naast het feit dat hij heel deskundig is, hij ook heel mensgericht is en daardoor prettig en laagdrempelig in de omgang. Die combinatie vind ik belangrijk en maakt... Ik heb tegen Tom gezegd dat hij naast het feit dat hij heel deskundig is, hij ook heel mensgericht is en daardoor prettig en laagdrempelig in de omgang. Die combinatie vind ik belangrijk en maakt ook dat je het prettig vindt om langs te gaan en dat je extra je best wil doen om de oefeningen te doen, ik beveel Tom zo aan,

AV

Ja hoor, de fysiotherapeut was vrolijk, holistische benadering, empathisch en ik heb vooruitgang geboekt, prima oefeningen, aangepast wanneerze niet werkten, vervolgtraject aangegeven en me... Ja hoor, de fysiotherapeut was vrolijk, holistische benadering, empathisch en ik heb vooruitgang geboekt, prima oefeningen, aangepast wanneerze niet werkten, vervolgtraject aangegeven en me geholpen wat in mijn leven ook klachten veroorzaakt, niet alleen het ongeluk met de fiets en mijn knieproblemem. Fysio was een lichtpuntje in de week. Dank jullie wel.

Juwita

Hij luistert echt naar je problemen en hij was duidelijk en doelgericht

Niks

Werd niet serieus genomen met de klachten die ik had

Helia Ivanova

The therapist didn’t understand my pain and sometimes told me that I am making it up .

Donna

Bianca is zeer kundig en wist mij met diverse behandelmethodes te helpen.

Oguz Dogan

Dit is al mijn 6e blessure en elke keer weer word ik professioneel geholpen en kan ik weer snel mijn sporten hervatten.

Mister rugklachten

Prettig contact, juiste expertise, efficiënt en meedenkend