Tjeerd

Bianca is een topper! Ze weet precies hoe ze de behandeling moet uitvoeren en kan zich goed inleven in mij als cliënt. De communicatie is heel fijn en voel me daardoor heel erg op mijn gemak. Na... Bianca is een topper! Ze weet precies hoe ze de behandeling moet uitvoeren en kan zich goed inleven in mij als cliënt. De communicatie is heel fijn en voel me daardoor heel erg op mijn gemak. Na jaren zoeken naar een goede fysio en er wel meer als 7 gehad te hebben ben ik van plan niet meer te veranderen en heb ik alle vertrouwen in Bianca.

Esther van Poppel

De deskundigheid en vriendelijke benadering.

Petra Sloot

Aandacht, sterke inhoudelijke expertise, goede therapeutische vaardigheden, vriendelijk, geeft specifieke uitleg.

David Schelhaas

Een supergoede therapeut met veel verstand van zaken, die op een prettige en enthousiaste manier m'n houding heeft verbeterd en m'n klachten verminderd. De verbeterde houding houd ik altijd voordeel... Een supergoede therapeut met veel verstand van zaken, die op een prettige en enthousiaste manier m'n houding heeft verbeterd en m'n klachten verminderd. De verbeterde houding houd ik altijd voordeel van.

Martijn

Vriendelijk, doortastend, sociaal maar vooral: erg kundig wat ze mij zo goed als van mijn klacht afgeholpen

Anne de Andrade

Bianca heeft me zo ontzettend goed geholpen!!!! Ik heb heel wat fysiotherapeuten gezien in mijn leven, maar Bianca is de eerste waarbij ik het gevoel had ze echt wist wat ze aan het doen was. Ze... Bianca heeft me zo ontzettend goed geholpen!!!! Ik heb heel wat fysiotherapeuten gezien in mijn leven, maar Bianca is de eerste waarbij ik het gevoel had ze echt wist wat ze aan het doen was. Ze merkte allerlei dingen op die andere mij nooit hadden verteld, keek veel verder dan het overduidelijke... en doorzag me helemaal. Ze heeft me echt verder geholpen door mijn directe klachten te verminderen en daarmee kwamen we uit bij de kern van mijn klacht. Dit vind ik heel bijzonder. Ik ben nu met de kern aan de slag en kom weeer bij d'r terug wanneer ik weer concrete aanknopingspunten heb om mee aan de slag te gaan.

Wat een prachtig mens, super vaardig, 'knowledgeable' (is daar een woord voor in het Nederlands?!), liefdevol en doortastend!

Robert Belke

I understand Dutch, writing is easier in English.
I understand Dutch, writing is easier in English.
She was very proffessional, nice to talk to, talked me through it all, relieved me from my pain. I was literlally looming forward to go there.
Thank you.

Emiel

Duidelijk iemand die zijn vak goed verstaat, maar ook heel vriendelijk. Mijn behandelingen hebben ook goed geholpen voor mij schouderklachten.