Bepaalde administratieve onderdelen werden niet goed afgehandeld en het probleem is niet volledig verholpen. verder ben ik erg deskundig en vriendelijk geholpen. de therapeut heeft haar best gedaan,... Bepaalde administratieve onderdelen werden niet goed afgehandeld en het probleem is niet volledig verholpen. verder ben ik erg deskundig en vriendelijk geholpen. de therapeut heeft haar best gedaan, was begripvol en correct.

Ik heb deze fysiotherapeut gehad bij beide zwangerschappen en heb er dus de tweede keer bewust voor gekozen om haar weer in te schakelen. Ze luistert goed naar de klachten, behandelt effectief met... Ik heb deze fysiotherapeut gehad bij beide zwangerschappen en heb er dus de tweede keer bewust voor gekozen om haar weer in te schakelen. Ze luistert goed naar de klachten, behandelt effectief met een goede samenhang tussen oefening en behandeling en is een prettig persoon als mens waardoor ze je op je gemak stelt. Ook vind ik het fijn dat ze realistisch is.

Niet consequent. De behandelingen waren niet altijd effectief.

Hij was aardig en deed zijn werk goed, had geen minpunten

Goede uitleg, zeer deskundig mede door de combinatie van de twee opleidingen die zij gevolgd heeft, fysiotherapie en bewegingswetenschappen. De behandeling werkt goed.

Ik zou dit aanbevelen als een vrouw met soortgelijke klachten ,zich tot mij zouden wenden voor hulp..

r.d.K.

Deskundigheid, neemt je serieus, legt goed uit, past behandeling aan als nodig is

Eelke

Dat het te lang duurde/op eigen verzoek een tussen tijdse evaluatie. Omdat het niet werkte waar hij mee bezig was. Ben uit eindelijk naar een andere fisio overgestapt die wel op een effectieve... Dat het te lang duurde/op eigen verzoek een tussen tijdse evaluatie. Omdat het niet werkte waar hij mee bezig was. Ben uit eindelijk naar een andere fisio overgestapt die wel op een effectieve behandeling over ging. En wat ik niet oke vindt is dat de fysio en dat deden ander fisios daar ook. Dat ze meteen al zijden dat crossfit niet goed voor je is. Tewijl ze geen idee hebben waar ze het over hebben als ik een beetje door vraag daar over.