Arne Meijs

Het was een goede behandeling en precies wat ik nodig had op dat moment. Professioneel en toch niet afstandelijke omgang gehad en de problemen werden serieus genomen.

Henk

Tom Blokker is uitermate deskundig en vakkundig. Hij heeft mij goed geholpen bij mijn klacht. Gaat efficiënt en zorgvuldig te werk met een gedegen behandelplan. Erg tevreden!

H.J.Wilson

Hij heeft mijn klacht goed beoordeeld en behandeld, nam de tijd om mijn uit te leggen hoe het is ontstaan, gaf duidelijk uitleg, over de spieren wat er precies aan de hand was en deed de oefeningen... Hij heeft mijn klacht goed beoordeeld en behandeld, nam de tijd om mijn uit te leggen hoe het is ontstaan, gaf duidelijk uitleg, over de spieren wat er precies aan de hand was en deed de oefeningen goed voor met uitleg. Ik ben heel tevreden over de behandeling.
Groet

Donna

De fysiotherapeute heeft echt met mij meegedacht over een behandelplan. Ze heeft informatie voor mij opgezocht en mij over andere oplossingen geïnformeerd. Ze was erg deskundig en erg aangenaam om... De fysiotherapeute heeft echt met mij meegedacht over een behandelplan. Ze heeft informatie voor mij opgezocht en mij over andere oplossingen geïnformeerd. Ze was erg deskundig en erg aangenaam om te bezoeken. Uitstekend geholpen. Na mijn schouderklachten zal ik haar wederom bezoeken voor vervolgbehandelingen.

Joost Boekenoogen

Hij luisterd goed naar de klachten en weet de verschillende afhankelijkheden goed te doorgronden. Behandeling is zeer effectief.

Luuk van der Veer

Transparantheid en deskundigheid van de therapeut voelde prettig aan

Renée Eekhof

Hiervoor ben ik bij meerdere fysiotherapeuten geweest met dezelfde klachten en zijn ze nooit opgelost. Door middel van dry needling namen de klachten in mijn knie af die ik al kreeg na een weekend... Hiervoor ben ik bij meerdere fysiotherapeuten geweest met dezelfde klachten en zijn ze nooit opgelost. Door middel van dry needling namen de klachten in mijn knie af die ik al kreeg na een weekend werken. Na twee van deze behandelingen zijn we mijn hardlooptechniek gaan bekijken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Bij andere fysiotherapeuten bleef het alleen bij masseren en rekken. Ondertussen kan ik weer pijnvrij hardlopen