Nia Ranzijn

Ik vind het een geweldige fysiotherapeut . Binnen een paar weken heeft hij het opgelost. Ook bij mijn man . Ik zou hem aan iedereen aan bevelen. Het is een topper..

Fysiotherapeut luisterd goed naar mijn klachten en gaat er serieus mee aan de slag en dat vind ik erg belangrijk.

Goede informatie, duidelijk wat er aan de hand was en hoe dit behandelt kon worden.

margot de Jager Bouma

Twan van Dam is naar mijns inziens een zeer goede en serieuze fysiotherapeut . wij werden zeer serieus genomen. Mijn klachten een vrij bijzondere na een kankeroperatie in de hals rn eenschouders die... Twan van Dam is naar mijns inziens een zeer goede en serieuze fysiotherapeut . wij werden zeer serieus genomen. Mijn klachten een vrij bijzondere na een kankeroperatie in de hals rn eenschouders die gaat afwijken. Hij heeft samen met mij een goede behandeling gekozen.

Het hele proces van begint tot eind is me erg goed bevallen.

Ken was erg aardig en professioneel. Ik voelde me serieus genomen en ik merkte ook dat hij goed nadacht over de behandeling.

Hij was erg fijn in de omgang, ik heb echter niet zo veel effect van de behandeling gehad, omdat mij klachten wat lastig zijn, maar dit ligt niet aan de fysiotherapeut