Lisette

Deskundigheid, eerst korte intake zodat de vraag of klacht goed bepaald kan worden alvorens aan het werk te gaan.

P.Maatsen

-Zijn rustige en duidelijke manier van uitleggen
-zeer kundig
-stelt je op je gemak en neemt je serieus

Soraya is professioneel, goed voorbereid, neemt haar werk zeer serieus en doet er alles aan om de patiënt verder te helpen. Ze heeft zich flink ingezet om mijn klachten te laten verdwijnen, heeft... Soraya is professioneel, goed voorbereid, neemt haar werk zeer serieus en doet er alles aan om de patiënt verder te helpen. Ze heeft zich flink ingezet om mijn klachten te laten verdwijnen, heeft goede thuisoefeningen meegegeven zodat de klachten niet terugkomen. Soraya heeft een persoonlijke benadering, ze is een vriendelijke, prettige persoon met veel empathie. Nogmaals bedankt Soraya voor de prettige behandelingen!
Groeten, Eszter

Plezierige en nuchtere houding. Geen poespas. Echt samen toewerken naar het gestelde doel.

Persoonlijke en professionele hulpverlening op maat

Doet haar werk goed, fijn in de omgang, denkt graag mee en geeft het gevoel dat ze echt wil helpen. Daarnaast legt ze altijd duidelijk uit wat het plan is dat ze voor ogen heeft om de de gewenste... Doet haar werk goed, fijn in de omgang, denkt graag mee en geeft het gevoel dat ze echt wil helpen. Daarnaast legt ze altijd duidelijk uit wat het plan is dat ze voor ogen heeft om de de gewenste resultaten te bereiken en neemt uiteraard ook mijn visie daarin mee.

John

Nou eenvoudig, zij kwam eerlijk, deskundig en vertrouwd over, het advies over oefeningen werkte ook daadwerkelijk, dus mijn algemene opini, is een goede fysiotherapeut

Tom is deskundig, vertrouwenwekkend, effectief, zonder poespas, communicatief vaardig en sympathiek.