Jessica

De klacht wordt goed begrepen, de behandeling tijdens het consult en de opgegeven oefeningen slaan aan! Het enige is dat de oefeningen best veel tijd kosten als je het goed wil doen en dat is soms... De klacht wordt goed begrepen, de behandeling tijdens het consult en de opgegeven oefeningen slaan aan! Het enige is dat de oefeningen best veel tijd kosten als je het goed wil doen en dat is soms niet helemaal haarbaar voor mij (ligt misschien meer aan mij dan aan de therapeut).

hannah

Duidelijk, aardig, meedenkend, pro-actief, flexibel, staat open - niks negatiefs!

Karin

Ze gaat eerst onderzoeken door vragen te stellen icm lichamelijk onderzoek , daarna starten met behandelen, dus professioneel en prettig in de omgang

Tom Roos

Gebalanceerde combinatie van gastvrijheid, gezelligheid en plezier met een uiterst vakkundige manier van werken. Zeer doel en situatie gericht.

Mirjam

De manier van behandeling, en ook het fijne contact, de oefeningen die ze doornemen.

Kadir Demir

Omdat mijn fysiotherapeut een professioneel is in wat hij doet. Hij kon mij goed uitleggen wat het probleem is, hoe het process zou zijn en uiteindelijk het resultaat. Tot slot heeft het niet lang... Omdat mijn fysiotherapeut een professioneel is in wat hij doet. Hij kon mij goed uitleggen wat het probleem is, hoe het process zou zijn en uiteindelijk het resultaat. Tot slot heeft het niet lang geduurd om onze doel te bereiken dankzij zijn advies.

Elise

(sorry english)
(sorry english)
He listened to my complaints, tries his best to evaluate what is wrong and propose an adequate recovery plan. His massages and instructions for resuming exercise helped tremendously. Great communication skills, warm and trustworthy attitude.

Rik Bless

Hij neemt mij serieus en blijft zoeken naar de oorzaak zodat het probleem uiteindelijk opgelost wordt