Oprechte beoordeler

Moeilijk telefonisch bereikbaar en niet ter zake deskundig, niet klantvriendelijk

km

Het is onmogelijk om contact met je fysio te krijgen. Als je belt zegt men dat het doorgegeven zal worden en vervolgens gebeurd er niets. Heel slecht dit!

J. van Vliet

Ik vind Bianca een fijne en goede fysiotherapeut omdat ze zeer kundig is, luisterend oor biedt, maar ook gericht advies geeft en meedenkt. Ze weet op een leuke en professionele manier het “probleem”... Ik vind Bianca een fijne en goede fysiotherapeut omdat ze zeer kundig is, luisterend oor biedt, maar ook gericht advies geeft en meedenkt. Ze weet op een leuke en professionele manier het “probleem” aan te pakken en geeft ook de nodige tips voor thuis. Wat ikzelf erg prettig vind is dat ik mij op mijn gemak voel bij haar en ik mij serieus genomen voel. We werken samen aan de klacht en dat werkt zeer goed. Daarnaast is het een leuke gezellige meid en vliegt zo’n klein halfuurtje voorbij. Ik kan haar zeker aanbevelen.

Specialist in zijn aandachtsgebied, duidelijke uitleg, duidelijk verwachtingspatroon, vriendelijk

Hij is toegankelijk, bekwaam en serieus. Hij legt heel duidelijk uit wat hij gaat doen en hoe hij dat gaat doen. Daarbij legt hij uut wat het effect is dus je weet precies wat er met je lichaam... Hij is toegankelijk, bekwaam en serieus. Hij legt heel duidelijk uit wat hij gaat doen en hoe hij dat gaat doen. Daarbij legt hij uut wat het effect is dus je weet precies wat er met je lichaam gebeurd. Dit geldt ook voor de oefeningen. Hoe doe je ze, waar heeft het effect en wat is het effect. Een hele fijne fysio!

De fysiotherapeut heeft mij erg geholpen en was duidelijk. Ik ben zeer tevreden over hoe het is verlopen en ben zeker van plan terug te gaan.

Goede uitleg van de achtergrond en effecten van de klachten, hollistische kijk en aanpak, prettige en professionele aanpak