Amber

Het is een super fijne fysiopraktijk, en Tom weet heel goed wat hij doet en legt het ook heel erg duidelijk uit. Ben heel erg blij met hoe hij zijn werk doet en hoe hij mij behandeld en alles helder... Het is een super fijne fysiopraktijk, en Tom weet heel goed wat hij doet en legt het ook heel erg duidelijk uit. Ben heel erg blij met hoe hij zijn werk doet en hoe hij mij behandeld en alles helder uitlegt. En ook werkt om de pijn te laten verdwijnen!

ad

Legt goed uit wat ze doet en ook waarom ze de behandeling doet geeft ook nadere info over bijkomende zaken die de behandeling meer effect geven

Anne Simone Hoffman

Omdat. mijn klacht4en zijn verberterd

Gabriella jagt

Stefan, heeft mij behandeld in Osdorp. Alleen de laatste dag van mijn fysio moesten alle sportscholen dicht dus die kon niet doorgaan. Hij zou een brief sturen naar mijn huisarts, maar tot op heden... Stefan, heeft mij behandeld in Osdorp. Alleen de laatste dag van mijn fysio moesten alle sportscholen dicht dus die kon niet doorgaan. Hij zou een brief sturen naar mijn huisarts, maar tot op heden heeft de huisarts niks ontvangen. Ook op het algemene nummer. Gebeld met de vraag om terug gebeld te worden al 2 weken geleden dat moet nog gebeuren.

Jurjen

Ik ben met een lichte hersenschudding gekomen, waarbij mijn nekspieren vastzaten. Fysio heeft ernaar gekeken, gaf aan dat het meeviel, heeft mij gemasseerd en vervolgens gaf die aan dat een... Ik ben met een lichte hersenschudding gekomen, waarbij mijn nekspieren vastzaten. Fysio heeft ernaar gekeken, gaf aan dat het meeviel, heeft mij gemasseerd en vervolgens gaf die aan dat een volgende behandeling geen nut had. Wel zou hij mij een aantal oefeningen sturen voor mijn nek, dit heeft hij vervolgens nooit gedaan. 1,5 week later heb ik een afspraak gemaakt met een andere fysio praktijk, waarbij de fysio aangaf dat mijn nek toch wel erg vastzat. Sindsdien word ik daar wel serieus behandeld.

Bernardette

Ik ervaar haar als bekwaam, betrokken en flexibel. Erg fijn!