Professioneel, altijd positief en complimenteerde je inzet. Bespreekt de mogelijkheden en laat je hier in meedenken.

Hij luisterde prima. Vatte kort samen besprak hoe en waarom de vervolg stappen.

Wanneer die persoon wel genoeg levenskracht heeft om aan eventuele adviezen te werken.

Evy is erg betrokken, kan heel goed luisteren en alleen de gesprekken met haar hebben me al erg geholpen.

De fysiotherapeut is goed betrokken met mijn betreffende situatie en kan regelmatig inspelen op niet alleen het fysieke aspect van mijn problemen maar ook het mentale aspect ervan. Hierdoor kunnen... De fysiotherapeut is goed betrokken met mijn betreffende situatie en kan regelmatig inspelen op niet alleen het fysieke aspect van mijn problemen maar ook het mentale aspect ervan. Hierdoor kunnen problemen van deze beide kanten belicht worden om zo tot de juiste behandeling te komen.

Geduld, zorgvuldig, goed luisteren en positieve benadering

Deze fysiotherapeut luistert heel goed, kijkt niet alleen naar de fysieke klachten maar volet perfect aan als er ook stressgerelateerde klachten zijn. Neem de client erg serieus en je hebt nooit het... Deze fysiotherapeut luistert heel goed, kijkt niet alleen naar de fysieke klachten maar volet perfect aan als er ook stressgerelateerde klachten zijn. Neem de client erg serieus en je hebt nooit het gevoel dat je voor niks komt (dat is bij mij al gauw het geval, is het wel nodig dat ik ga))

Bij jongeren die moeite hebben met voelen wat er in hun lijf gebeurd en geen besef hebben dat ze zelf invloed hebben op hun gevoel.