Adrienne Markies

Verliep snel en netjes

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad! Dankjewel voor de review. Bram

Nico van der Sluis

Het was mogelijk om snel een afspraak te maken op een tijd wanneer het mij goed uitkwam. Verdere informatie was kort en krachtig voordat ik voor mijn eerste afspraak kwam.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u goed geholpen bent!
Groet,
Bram

Ik vond het een heel relaxed gesprek! De afspraak was zo gemaakt.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat fijn om te horen, bedankt voor de mooie review!
Bram.

Webwhats app afspraak. ging super vlot. dank. ik gaf blijk van graag expertise voor mijn specifieke klacht. daar had iets meer bevestiging van begrip voor kunnen worden gecommuniceerd maar prima!

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de mooie review! Veel succes met het herstel.

Noemi

Efficient and friendly

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Thanks for the kind review!

Bedankt voor de review!
Bram.

Miste alleen het definitieve adres waar ik me moet melden. Maar die had ik elf uitgezocht, mogelijk daarom niet vermeld....

Beste,
Wat vreemd dat het adres niet in de bevestigingsmail stond. fijn dat het toch gelukt is om deze te vinden. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor de review.

Carlos

Op Google gekeken voor iets in de buurt als noodoplossing. Wat gevonden in de buurt. Afspraak gemaakt en ging vrij snel allemaal. Alleen omdat je voor het eerst komt krijg je te maken met intake... Op Google gekeken voor iets in de buurt als noodoplossing. Wat gevonden in de buurt. Afspraak gemaakt en ging vrij snel allemaal. Alleen omdat je voor het eerst komt krijg je te maken met intake etc. Terwijl ik de volle aandacht voor blessure wil. Maar goed. Snelle afspraak.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Het klopt inderdaad dat elke fysio verplicht is zijn of haar intake/onderzoek te doen. Fijn om te horen dat je een goede afspraak hebt kunnen maken bedankt voor de review!
Bram.

Het contact aan de telefoon heb ik ervaren als vlot en efficiënt en vriendelijk. Er werd mij verteld dat ik een mail zou ontvangen met daarin de details van de afspraak. Die heb ik echter niet... Het contact aan de telefoon heb ik ervaren als vlot en efficiënt en vriendelijk. Er werd mij verteld dat ik een mail zou ontvangen met daarin de details van de afspraak. Die heb ik echter niet ontvangen. Wel meerdere herinneringen om dit feedback formulier in te vullen.
Graag had ik eerst de mail met details ontvangen.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat fijn dat je het telefonische contact als goed ervaren hebt!
Ik heb de mail opnieuw verstuurd, Check ook even de spammail!
Bedankt voor de review.

G. Muller