Miems

Super geholpen duidelijke uitleg en nemen de tijd voor je! Zowel receptie als behandelaar !

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat een mooi compliment om te mogen ontvangen! Wat fijn dat je goed geholpen bent. Dankjewel voor de review! Prettig weekend. Bram :)

Carry Ruiter

Toen ik belde voor een afspraak kreeg ik te horen dat ik binnen 1 minuut te woord zou worden gestaan. Dat duurde 10 minuten. Na noteren van mijn gegevens werd ik pas 45 minuten later teruggebeld. De... Toen ik belde voor een afspraak kreeg ik te horen dat ik binnen 1 minuut te woord zou worden gestaan. Dat duurde 10 minuten. Na noteren van mijn gegevens werd ik pas 45 minuten later teruggebeld. De behandelin kon gelukkig snel bij Kirchdorff in Amsterdam. Een goede behandeling gehad. De fysiotherapeut gaf mij vertrouwen.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten voordat u geholpen werd. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Gelukkig dat de afspraak wel naar wens was.

Vriendelijk geholpen

Wat fijn om te horen! Dank voor de review. Bram

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat prettig dat je ons prima hebt gevonden. Bedankt voor je review.
Bram.

Virgill van duiven

Zeer goed ervaren! Ik heb boos Whatsapp een afspraak gemaakt. Dit ging ontzettend snel en de gene die mij geholpen had heeft binnen 1 dag en afspraak kunnen inplannen. En heeft in mijn ogen... Zeer goed ervaren! Ik heb boos Whatsapp een afspraak gemaakt. Dit ging ontzettend snel en de gene die mij geholpen had heeft binnen 1 dag en afspraak kunnen inplannen. En heeft in mijn ogen ontzettend goed zijn of haar best gedaan! Bedankt voor de moeite ... Top service!

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat super om te horen dat je zo een positieve ervaring hebt gehad, Virgil! Heel erg bedankt voor de review en een prettig weekend toegewenst! Bram :)

demi

Snelle reactie, vriendelijk, fijn contact!

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor de review, Demi! Bram

Op de site stond dat ze tot half 9 bereikbaar waren, helaas kreeg ik ze om half 7 niet te pakken. Daarom per whatsapp een afspraak gehad, dat werkte prima! Ik werd heel netjes te woord gestaan.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat fijn om te horen dat je een afspraak hebt kunnen maken en een positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor de review. Bram

missysissy

Vlot en vriendelijk

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Wat prettig dat je de service zo ervaren hebt. Bedankt voor de review!
Bram.

Mathias Lesieur

Fast and helpful person on the phone

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Thank you, that's nice to hear!

M

Ik ben goed telefonisch goed te woord gestaan.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor deze review, fijn om te horen!