Steinbach

Het was goed

Bedankt voor je review!
Groet, Bram.

maria lopes

Het was goed. Hij was vriendelijk en behulpzaam

Bedankt voor je review!
Groet, Bram.

Steinbach

Was goed

Bedankt voor de review!

Yolanda Weijers

Ik ben heel goed geholpen. Fijn gesprek.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Heel erg bedankt voor de review. Fijn om te horen!

M. van Duren

Afspraak maken geen probleem. Ik werd snel te woord gestaan. Echter jammer dat op de website ook Veemkade als behandel locatie staat vermeld wat voor mij beter zou zijn. Nu blijkt dat daar geen... Afspraak maken geen probleem. Ik werd snel te woord gestaan. Echter jammer dat op de website ook Veemkade als behandel locatie staat vermeld wat voor mij beter zou zijn. Nu blijkt dat daar geen specialisten werken die deze behandelingen doen.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

We hebben inderdaad niet bij elke locatie een handfysiotherapeut werken... maar gelukkig was de Cruquiusweg ook niet heel ver van uw huis. Veel succes bij de behandeling binnenkort!

femke groeneveld

Snel terug gebeld, vriendelijke behandeling, snel kunnen schakelen met zelfde dag afspraak, top service

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Hi Femke! Hartstikke super dat je zo een goede service hebt gehad! Fijn dat je ook snel terecht kon bij een van onze praktijken. Veel succes met je herstel en voor nu een fijn weekend! :)

Anne

Vriendelijk en behulpzaam

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Dag Anne! Wat fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad. Wij wensen je een prettig weekend! :)

Karol Lesman

Er werd snel teruggebeld; bijzonder aangenaam gesprek; snel een afspraak kunnen maken; vriendelijke behandeling

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Hoi Karol! Super fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! We streven er altijd naar om de beste service te bieden, in combinatie met passie voor het werk :) Bedankt voor de mooie review en... Hoi Karol! Super fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! We streven er altijd naar om de beste service te bieden, in combinatie met passie voor het werk :) Bedankt voor de mooie review en een fijn weekend toegewenst!

H Metzelaar

Heel goed
Vriendelijk persoon aan de telefoon en snel een afspraak kunnen maken

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen.
Groet,
Bram

Dini te Booij

Vriendelijk en duidelijk

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de feedback. Fijn dat u goed geholpen bent!
Groet,
Bram