Altijd even kundig, behulpzaam en met goed resultaat. Verder een fijn persoon.

De alertheid betreffende devooruitgang en aanbevelingen over de oefeningen die ik thuis kon doen

Een luisterend oor en heel goede therapeut die echt weet wat hij moet doen

Wim Neervoort

De Therapeut beschikt over meer dan gemiddelde kennis en kon mij helpen de informatie van de chirurg te verwerken. Tevens kon hij de behandelingen aanpassen op de gegevens van scans en... De Therapeut beschikt over meer dan gemiddelde kennis en kon mij helpen de informatie van de chirurg te verwerken. Tevens kon hij de behandelingen aanpassen op de gegevens van scans en röntgenfoto's. Ik hen groot vertrouwen in de therapeut. Daarnaast is hij ook een buitengewoon betrokken persoon.

Ik had iets wat nooit voorkomt schannoom onder devoet ze heeft dit uitvoerig opgezocht

Kennis van zaken
Denkt mee
Serieus maar wel met humor

Bas neemt je serieus. Vriendelijk persoon in de omgang. Denkt met je mee. Gaf eerlijk toe dat resultaten niet voldoende waren en ik wellicht verder moet kijken voor een andere passende behandeling... Bas neemt je serieus. Vriendelijk persoon in de omgang. Denkt met je mee. Gaf eerlijk toe dat resultaten niet voldoende waren en ik wellicht verder moet kijken voor een andere passende behandeling om de oorzaak van de klacht te vinden en niet alleen de symptomen te bestrijden.