Furn4All

Levertijd
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Meesterschoenmaker Richard

Kreeg een persoonlijke indruk, erg prettige ervaring.

Zeer snelle levering, welke werdt bevestigd door telefonisch contact.

Voor alsnog geen.

lia visser

Ze hadden niet gezegd dat het tot aan de deur werd gebracht.er werd om 8 uur s ochtends gebeld en gevraagd of ik naar beneden wilde komen,waarop ik zei nee dan neem je het maar weer mee.ik heb de... Ze hadden niet gezegd dat het tot aan de deur werd gebracht.er werd om 8 uur s ochtends gebeld en gevraagd of ik naar beneden wilde komen,waarop ik zei nee dan neem je het maar weer mee.ik heb de chauffeur 10€ gegeven toen heeft hij het binnen gezet,ik ben 70 hoe had ik dat moeten doen.l

Nee zeker niet,de last wiebelt en is scheef,dus er moet iemand komen of hij moet retour.

Van tevoren aangeven dat je spullen voor de deur worden gezet daar was niets over gezegd.ik heb ook n tafel gekocht bij LEEN BAKKER die werd keurig en gratis boven/binnen gebracht.

Geert Hoogeslag

Uitstekend

zeer behulpzaam, mooi product, gunstig geprijst

Blijven doen wat jullie doen

Andries Bootsma

Snelle leverong

Andries Bootsma

Vriendelijke heer san de telefoon gehad

Zeer goed

Goede producten

Ans Klijs

Helemaal tevreden.
Zeer vriendelijk bij advies,erg behulpzaam.
Prachtige tv meubel,voor een goede prijs.
Zeer snelle levering.

Zeer behulpzaam personeel.
Snelle levering,door vriendelijke chauffeur.
Goed product,ben zeer tevreden.

Presentje bij aankoop

Goede ervaring. Kwam al surfend op internet bij uw bedrijf terecht voor het product waar ik naar zocht.

Telefonisch goed bereikbaar en goed geholpen.

Op de site kenbaar maken welke producten er wel/niet te zien zijn in betreffende verkooppunten. Bartafel was (nog) niet te bezichtigen in Roosendaal.

Meteen op site kenbaar maken dat...

Meteen op site kenbaar maken dat bezorging alleen gratis is wanneer je de producten afhaalt bij een verkooppunt. Bij afhalen bij verkooppunt levertijd langer!

Snelle levering: er stond 4-6 weken op de website maar het was 2 dagen later al binnen.

Prima prijs / kwaliteit verhouding

betere inschatting levertijd