Furn4all

Levertijd
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Robin Dijkhuizen

Zeer vriendelijk en communicatief.

Communicatie

Lia Kunkeler

Snelle levering, snel contact mee te krijgen

Keuze om rembours aan te klikken werkt niet. je kunt het wle aanklikken maar daarna kun je niet verder. Miscommunicatie over levering omdat dit door een andere bedrijf gedaan wordt

Andre Roes

klant vriendelijk

Ver voer kan beter veel te grote vrachtauto

Stephan Breur

Klein probleempje met de geleverde kast, maar snel en keurig opgelost.

mischien handig om te vermelden dat de producent de kleur stelling gewijzigd heeft terwijl de serie nog geproduceerd wordt.

Wolff

Makkelijk besteld

Netjes bezorgd, wel een dag later maar netjes erover gebeld of dat kon.

Esther Stehouwer

Snel contact, geleverde product zoals gewenst, snelle levering en direct uitgepakt, geplaatst en rommel meegenomen! Super

nog niets

Ineke Bindbeutel

Prettig, gemakkelijk en product is top

Goede tracering van het product en erg handig om te weten hoe laat het geleverd wordt.

Door de drukte kreeg ik het een dag later maar dat is meer het probleem van de bezorger.

Meesterschoenmaker Richard

Kreeg een persoonlijke indruk, erg prettige ervaring.

Zeer snelle levering, welke werdt bevestigd door telefonisch contact.

Voor alsnog geen.

lia visser

Ze hadden niet gezegd dat het tot aan de deur werd gebracht.er werd om 8 uur s ochtends gebeld en gevraagd of ik naar beneden wilde komen,waarop ik zei nee dan neem je het maar weer mee.ik heb de... Ze hadden niet gezegd dat het tot aan de deur werd gebracht.er werd om 8 uur s ochtends gebeld en gevraagd of ik naar beneden wilde komen,waarop ik zei nee dan neem je het maar weer mee.ik heb de chauffeur 10€ gegeven toen heeft hij het binnen gezet,ik ben 70 hoe had ik dat moeten doen.l

Nee zeker niet,de last wiebelt en is scheef,dus er moet iemand komen of hij moet retour.

Van tevoren aangeven dat je spullen voor de deur worden gezet daar was niets over gezegd.ik heb ook n tafel gekocht bij LEEN BAKKER die werd keurig en gratis boven/binnen gebracht.

Geert Hoogeslag

Uitstekend

zeer behulpzaam, mooi product, gunstig geprijst

Blijven doen wat jullie doen