Beauty en Fun uit Peize

Graag doe ik een aanbeveling voor dit bedrijf .
Het is altijd goed verzorgd en ruim assortiment. Altijd goede samenwerking gehad ivm ons Schminkwerk , waar ik dankbaar voor ben wens hun...

Douwsies Fotografie

Goed bereikbaar, klantvriendelijk personeel en goede service

Leuke dag gehad op de rommelmarkt! Alleen was onze kleine David naderhand een beetje misselijk van al dat springen op het springkussen! ;-)

Wij vinden Funworld een echte aanrader!

M.Duursma

Mijn kleinkinderen hebben weer een top dag gehad, springkussen brandweer heeft het goed gehouden .
En meneer funworld wat een leuk idee van u om er ook een ranja koe er bij te plaatsen.

Heel leuk bedrijfs feest gehad. Met dank aan de jongens van fun world . Het was weer klasse geregelt ?

Super aardig personeel!

Zorgboederij

De kinderen van de zorgboerderij hebben zich reuze geamuseerd op de rodeo Stier . Bedankt jongens van fun world voor jullie geduld en vriendelijkheid. Was een top middag . Vriendelijke groet de...

Nette meneer, goede service! De kinderen van Montessorischool waren zeer tevreden met de stormbaan en het springkussen!

We hebben een pop gehuurd voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Super goede service en erg klantvriendelijk!

Dorpsbelangen zeegse

Al jaren een vertrouwd gezicht bij ons op de zeegser brinkdagen. Komen altijd hun afspraken na. Prima zaken mee te doen.