Eef

Het is een allerschattigst en hippe box, er komt goed geluid uit... het contact maken lukt vrij gemakkelijk, alleen moet je er wel rekening mee houden je telefoon in de buurt te houden (Bluetooth..... Het is een allerschattigst en hippe box, er komt goed geluid uit... het contact maken lukt vrij gemakkelijk, alleen moet je er wel rekening mee houden je telefoon in de buurt te houden (Bluetooth.. )
Michiel is buitengewoon enthousiast over zijn producten n terecht. De keuze is reuze en voor ieder wat wils. Hij denkt ook met je mee, heel fijn. De service is helemaal goed. Ga je voor de looks en fijn geluid ... funktrunk!

lowenthalPedicure

Het bedrijf is Top, nog ff wennen aan de TrunkFunk, geeft af en toe haperingen, ik kijk het nog even aan.

Reactie FunkTrunk:

Hi, ben heel erg blij dat het haperen inmiddels is opgelost. Veel plezier met je FunkTrunk ♪♫ Groetjes, Michiel

Marc de Vaal

Top bedrijf! Maken zeker waar wat ze beloven en helpen je maar al te graag als klant. De kwaliteit van het binnenwerk van de speakerkoffers is erg goed, de batterij gaat dan ook lang mee!

Wilko

Pure passie, liefde voor mooie producten.
Echte eye catcher in huis, met extreem lange accuduur!

Reactie FunkTrunk:

Hi Wilko, super fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor je mooie review :) ! Groetjes, Michiel

Ouderwets Gezellig

Geweldig! Zowel het contact als het eindproduct.

Ron de Jong

Fijn, behulpzaam en meedenkend. Het product bevalt goed hoewel ik het nog maar net in bezit heb, maar als het zo blijft: helemaal naar verwachting.

Veel leuker dan een saaie soundbar, alleen voor vrolijke mensen bedoeld.

Reactie FunkTrunk:

;) kijk hier worden wij ook weer vrolijk van! Bedankt voor je review. Groetjes, Michiel

Sander

Ik draaide er al een jaar omheen: vond ze prachtig maar ook beetje prijzig. Uiteindelijk knoop doorgehakt en geweldig blij mee! En wat een superleuke en enthousiaste mensen en wat een prachtige... Ik draaide er al een jaar omheen: vond ze prachtig maar ook beetje prijzig. Uiteindelijk knoop doorgehakt en geweldig blij mee! En wat een superleuke en enthousiaste mensen en wat een prachtige nieuwe werkplaats/ winkel!

Mike K.

Prima initiatief, goede communicatie en een lekker klinkend koffer

Sabina Baldi

Helemaal top!
Zowel het bedrijf (veel keus en mogelijkheid om de funktrunks te beluisteren), de communicatie (veel aandacht voor mijn vragen) èn het product (heel blij met het koffertje)....
Helemaal top!

Reactie FunkTrunk:

Hi Sabina, fijn dat je tevreden bent! Dank je wel voor de positieve review! Wij wensen je veel plezier met de FunkTrunk ♪♫♪ BlueBreeze! Groetjes, Michiel