Mike K.

Prima initiatief, goede communicatie en een lekker klinkend koffer

Sabina Baldi

Helemaal top!
Zowel het bedrijf (veel keus en mogelijkheid om de funktrunks te beluisteren), de communicatie (veel aandacht voor mijn vragen) èn het product (heel blij met het koffertje)....

Reactie FunkTrunk:

Hi Sabina, fijn dat je tevreden bent! Dank je wel voor de positieve review! Wij wensen je veel plezier met de FunkTrunk ♪♫♪ BlueBreeze! Groetjes, Michiel

Jonge Helden Academie

Persoonlijk, kwalitatief hoogstaand en multifunctioneel. En dat alles met unieke looks!

Roger Ritzen

Heb een FunTrunk laten maken van een oude transistor-radio. Resultaat is helemaal naar verwachting!

www.renerijsinmeter.nl

Op Instagram zag ik een Vintage Bluetoothspeaker in de maak (Dutch Guy) waar ik direct verliefd op werd:-) Contact over de bestelling met Michiel via Whatsapp en mail; vlot en persoonlijk, awesome:...

Reactie FunkTrunk:

Hi René, super bedankt voor je positieve review! Wij zijn heel erg blij dat jij tevreden bent, daar doen wij het voor! Geniet van de Dutch Guy 😎. Groetjes, Michiel

FunkTrunk maakt prachtige, nostalgisch ogende producten van goede kwaliteit. De sfeer en service zijn fantastisch!

Leuk product, goede service!

Eefje van Altena

Mijn gevonden antieke radio is omgebouwd naar een geweldige funktrunk

Patrick Vermeulen

Superleuke Funktrunk gekocht...en geweldige service! Aanrader!!

Domein De Kleine Witrijt

Supergaaf product! Werkt super gemakkelijk en geeft een vet geluid. En niet te vergeten hele enthousiaste eigenaren! Succes met de Funk Trunk!