Je aankoop wordt beschermd

Elke

Eerste keer dat ik bij jullie bestel

Geen punten voor aan te merken.

Jairo

Snelle levering netjes verpakt zeer tevreden met het bestelde

Karen

Goed, juiste spullen en snel

Snelle levering ,2dagen. kwaliteit ballonnen moet blijken tijdens carnaval. jammer dat de gele ballonnen meer oranje lijken.

Pepels

Wij hebben tot opheden het pakket nog niet ontvangen

Een langere levertijd noteren zodat de mensen hun pakket op tijd krijgen en niet zoals wij te laat . Wij zitten dus zonder spullen voor het feest .

Mel

Ik wil graag mijn spullen retour zenden alleen word er niet op mijn retour aanvraag gereageerd..

ja, maten vallen veel kleiner dit mag beter worden aangegeven && sneller reageren..

Beste klant,
Naar aanleiding van uw review, waarin u aangeeft nog geen reactie te hebben ontvangen op uw e-mail van 08 februari jl., willen wij graag de volgende reactie geven.

Wij hebben u een e-mail gestuurd op maandag 05 februari. jl.. Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses hiervoor.

Famke

Mijn duivelsoortjes zijn kapot aangekomen

Beste klant,
Wat vervelend dat u diadeem kapot heeft ontvangen. Wij hebben u een PB gestuurd

Wat ik had besteld was al kapot op het moment dat we het uit de verpakkingen haalden. Dit geldt voor 3 van de 4 producten.

Beste klant,
Wij adviseren u als u een klacht heeft over uw bestelling contact op te nemen met de klantenservice via de telefoon of per e-mail. Hierdoor kunnen wij u sneller helpen (als mogelijk) met een passende oplossing. Wij hebben u een PB gestuurd

Mijn bestelling is 14dagen geleden verzonden maar nog steeds onderweg met post.nl. Deze lange leveringstijd vermelden jullie niet . Dat vind ik erg jammer.

Beste klant,
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. 99% van alle bestellingen worden op tijd geleverd, alleen kunnen wij dit nooit 100% garanderen. Het bezorgmoment is afhankelijk van de vervoerder. Neemt niet weg dat wij begrijpen dat het vervelend voor de klant kan zijn.