8.5/10

Dayenne van Hulst

Inge van Eijden

Snelle levering en mooi product!

Ik heb een blauwe en een zwarte rock en roll rok gekocht met witte stippen. Op het plaatje staat echter dat er ook een stuk wit 'tulen' onder de rok zit. Ik weet dat er bij de omschrijving stond dat er een rok en een sjaaltje werden geleverd, en geen aparte onderrok. Ik ging er echter van uit dat de onderrok aan de rok vastzat, dus kwam er pas bij ontvangst van het pakket achter dat ik dit mis had. Het lijkt me handig als jullie dit bij de artikelinformatie zetten, of een foto plaatsen zonder deze tulen onderrok.

Els van der Burgh

Ik ben super tevreden mijn bestellingen worden snel geleverd,en zijn goed van kwaliteit.

constance dietvorst- baegen

Wat een topper. Ik ben heel dik tevreden met jullie fantastastische service

Ga zo door!

J.Hammond

Prima service en niet duur.

Vander Eecken

Heel goed. Snelle afhandeling

Nee, niks aan te merken

herrebaut willy

Prima en snelle bezorging

nihil

Marjolein

Spullen zijn eenvoudig te vinden

Ik heb een spaarpot besteld maar op de foto is niet te zien of deze met een slotje of een loodje gesloten wordt. Telefonische info hierover was ook fout.

n.v.t.

Bestellen en betalen ging heel makkelijk, assortiment is heel groot

uitleveren van de bestelling ging niet goed. Product was op voorraad en zou eerstvolgende werkdag geleverd worden. Dit werd het dus niet. Op woensdag moest ik bellen waar het pak bleef. Oh er iets fout gegaan in het magazijn. Vervolgens is het opnieuw opgestuurd. Toen ging het wel goed.
Je kunt er dus niet van op aan de ene dag besteld de andere dag in huis.