8.5/10

Timeas Schim van der Loeff / Tafeltennisvereniging SVE

Op de laatste moment hadden we nog artikelen (bierpullen) nodig voor een feestje. Zodoende bij Fun en feest besteld.

Snelle levering zoals aangegeven. Omdat we op het laatste moment nog spullen nodig hadden, was het erg fijn dat de artikelen goed en snel geleverd werden.

De informatie op de website bij het artikel is helaas zeer misleidend. Als erbij een bierpul staat dat om 0,5 Liter gaat, dan verwacht je ook dat er een halve liter bier in gaat. Dat was verre van het geval. Als je in café of kroeg een halve liter bestelt, dan verwacht je toch ook dat je daadwerkelijk een halve liter bier krijgt? Niet een halve liter minus de inhoud van de schuimkraag. Geef dus of de juiste informatie weer op de website of lever daadwerkelijk BIERpullen waar een halve liter bier in kan. Ook erg jammer was dat er in 2 (van de 20, 10% dus) een scheur zat en daarom onbruikbaar waren. Ben hierdoor helaas genoodzaakt een slechte beoordeling te geven..

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Jammer dat u zo ontevreden bent over het artikel (informatie en de staat van het artikel bij ontvangst). De inhoudsmaat van het glas is werkelijk 500 ml, echter wij kunnen ons heel goed voorstellen dat een biertje er smakelijker uitziet met een goede schuimkraag. De informatie zullen wij dan ook zeker zelf checken en eventueel aanpassen. Wij hebben u een PB gestuurd m.b.t. de kapot geleverde glazen.

snelle levering

Fabianne

Ik heb al 3 keer een mail gestuurd omdat ik iets retour wil sturen. Daarvoor moet eerst een bericht gestuurd worden naar hen werd aangegeven. Echter ik heb nog steeds niets gehoord en heb dus het...

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u op d.d. 06/11 een PB gestuurd.

UWV/ P. van den Berg

Mijn ervaring met Fun-en-Feest is altijd zeer prettig. Waar nodig geven zij goed advies.

Het is een overzichtelijke site en zeer veelzijdig.

Klaas Bakker

Mega gaaf bedrijf! Zeker een aanrader voor spullen!

De snelle service

L. H.

Service

Gaby Wegdam-Moormann

Uitstekend. Snelle afwerking en goede service

Site en telefoniste

Duidelijke website, snelle bestelling en levering. Nette levering in stevige doos, ptima kwaliteit producten.

Petra

nvt