Je aankoop wordt beschermd

Heliumballon besteld, helaas beschadigd ontvangen....een lekke ballon. Geen reactie op mailbericht met foto

Een reactie met passende oplossing zou op zn minst netjes zijn!

Beste klant,
Wij hebben u een e-mail gestuurd met een passende oplossing.
Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses hiervoor.

De bezorging was prima, jammer alleen dat het product als spaarpot op de site staat (daarom had ik het ook besteld) maar helemaal geen spaarpot blijkt te zijn. Erg onduidelijke...

Beste klant,
in onze webwinkels wordt het door u bestelde artikel omschreven als "beeldje". We kunnen ons voorstellen dat het desalniettemin een teleurstelling is. Het is mogelijk om het beeldje retour te sturen.

Pieter

Mooi assortiment met precies de artikelen die ik zocht.

J.Pools

Ik ben super tevreden. Snelle levering .

In één van de regenboogvlaggetjes zaten een paar gaatje.
Teveel moeite om daar achter aan te gaan voor ons.
Tip: beter controle alvorens producten te versturen

Ik heb artikelen besteld voor een feest met tropisch thema.

Op de website stond dat er de levering 5 werkdagen in beslag zou nemen, maar mijn pakketje was er al na 2 dagen. Op zich heel fijn dat het er eerder was, maar niet kloppend met wat de website aangaf.

Beste klant,
Als een klant op werkdagen voor 12:00 uur besteld en betaald, zijn de artikelen de volgende dag in huis. Wenst u meer artikelen, dan de voorraad in onze webwinkel aangeeft, dan geven wij aan dat de levering langer kan duren.

Op de website ziet het er allemaal stukken beter uit dan in het echt

Christel

De leveringstermijn was prima. Het geleverde produkt, een poster, was niet wat ik verwachtte. De print was onscherp en de poster zelf was bovendien licht gekreukt zodat over het hele beeld witte...

De verpakking was groot genoeg om er 25 posters in te steken en er stak er ééntje in. Niet echt milieubewust verpakt denk ik dan.

Mooie lay out, duidelijk en overzichtelijk, snelle levering

Prima en snelle service. Leuke artikelen.