Ria de Zwart, Almere

Fijne toegankelijke website, snel productinformatie zoeken en goede informatie mbt bestellen, betalen en afleveren.

Makkelijke bestelling, helaas niet de volgende dag bezorgd zoals aangeven. Tevens was het inpakpapier van frozen veel te duur. 3x duurder dan de action!!

Slecht, ballon een dag te vroeg geleverd en het kaartje dat erbij zou zitten, zat er ook niet aan. Heel erg ontevreden, teleurgesteld. Het contact met medewerker ooknteleurstellend. Bestel hier...

Als iets niet op tijd geleverd kan worden, vermeldt dit dan op de website.
Voordat er iets verstuurd wordt, controleer of alles erbij zit.
Wanneer er een fout wordt gemaakt van hun kant, kom de klant dan tegemoet. Maar zeg niet alleen we kunnen er niets aan doen.

L.G. van der Heide

Aankoop kersttafellaken, linnen

Snelle levering. Overigens eerst verkeerd artikel maar per courier omgeruild en prima afhandeling door Support.

Esther

Niet goed, ik heb woensdag een bestelling gedaan en zou vrijdag binnen komen. Inmiddels is het feestje voorbij, dus mochten de spulken ergens deze week binnen komen, kunnen ze weer terug. Helaas! ?

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij hebben contact gehad met onze externe vervoerder. Naar aanleiding van dit gesprek hebben wij u een PB gestuurd.

nvt

Goede producten, snelle levering

CJ

nvt

Leuke website, prima levering, maar helaas DHL liet lang op zich wachten. Net op tijd ontvangen.
De leus vandaag besteld morgen in huis is niet altijd waar te maken.

Prima spul ontvangen. Kleine gebruiksaanwijzing bij elektronisch apparaat zou handig zijn.