Goed op tijd geleverd.

Helaas kon het pakketje niet in mijn bus geleverd worden en waren we niet thuis. Het pakket werd op de brievenbus geplaatst, waardoor het geopend werd door buren. Gelukkig is er niets verdwenen uit het pakket.

Misschien aanbevelen om enkel op "relais points"te leveren. Goed voor het milieu en goed om te voorkomen dat er niemand aanwezig is bij het leveren van het pakket thuis bijvoorbeeld.

De Vries

Alles snel en goed geleverd, feestje geslaagd.

Goed en snel

Zeer goed bedrijf. Leveren binnen de tijd dat ze aangeven. Keurig verpakt en duidelijke site.

Jos Schulpen

Uitgebreide keuze aan artikelen, goede uitleg gekregen via telefoon i.v.m. artikel.
De bestelling al een dag eerder ontvangen dan voorgesteld.

Nee :-)

Ik had een bestelling geplaatst en de betaling mislukte. Daarop heb ik eea nogmaals besteld (op een andere computer) en betaald. Ik kreeg van beide bestellingen een bevestiging . Direct gebeld dat...

Zie boven staande verhaal

Yolanda va Gorkum

De service zonder problemen een aantal nieuwe kabouters toe te sturen is goed. Maar ook bij de nieuwe kabouters vlogen de mutsen je om de oren en ook deze kabouters geven geen licht wanneer het...

Een verbeterpunt is dat zoals in ons geval het product goed wordt nagekeken en getest en dat er op de verpakking breekbaar staat en dat het zodanig wordt ingepakt dat het niet in drie delen bij de klant aankomt.

Stipt en correcte levering

Angeline

Enorm aanbod voor hele leuke prijsjes, gemakkelijk betalen en snelle levering !