Je aankoop wordt beschermd

Bij chatsessie supervriendelijk en accuraat geholpen.

Goede ervaring spullen goed en volgens afspraak ontvangen

Havoc

Aanrader, vlugge en goeie service

Martine

Eerste maal dat ik hier een bestelling deed en ik ben zeer tevreden.

Door een communicatiefout van mijnentwege ontstond er een vergissing. Er werd mij gemeld dat de bestelling geannuleerd was. Na het herstellen van mijn fout, kwam melding dat de verzending doorgegeven werd maar evengoed bleef de eerdere melding van annulatie zich aanbieden. Dit was enigszins verwarrend.

Carin Boot

Ik had twee sombrero's besteld en die zijn heel snel bezorgd!

Heliumballon besteld, helaas beschadigd ontvangen....een lekke ballon. Geen reactie op mailbericht met foto

Een reactie met passende oplossing zou op zn minst netjes zijn!

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij hebben u een e-mail gestuurd met een passende oplossing.
Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses hiervoor.

De bezorging was prima, jammer alleen dat het product als spaarpot op de site staat (daarom had ik het ook besteld) maar helemaal geen spaarpot blijkt te zijn. Erg onduidelijke...

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
in onze webwinkels wordt het door u bestelde artikel omschreven als "beeldje". We kunnen ons voorstellen dat het desalniettemin een teleurstelling is. Het is mogelijk om het beeldje retour te sturen.

Pieter

Mooi assortiment met precies de artikelen die ik zocht.

J.Pools

Ik ben super tevreden. Snelle levering .