8.5/10

bollen

Reageren direct op een vraag

er kan telefonisch en via een mail contact worden gezocht

ik zou het echt niet weten

Hoogendoorn

Zeilstra

Prima levering.

K Den Ouden

Goede producten, snelle levering. Redelijke prijs/ kwaliteitsverhouding.

Veel keuze.

Prijzen zijn wat aan de hoge kant.

marianne

Snelle correcte levering

blacklight lamp uit assortiment halen....geen idee waar die voor moet dienen, maar voor oplichten van witte objecten waar doorgaans blacklight voor wordt gebruikt volstaat het totaal niet.

C

Retourproces

Petra Verbeek

Prima service

Sheraton Amsterdam, J. Prins

Een bestelling geplaats op maandag zodat het uiterlijk op woensdag geleverd zou worden voor een feest. Maar helaas door een fout van DHL niet op tijd. Contact met Fun-en-Feest opgenomen om te...

Meedenken met je klanten, soms kan er best een uitzondering gemaakt worden zodat je klanten tevreden houd.

Dayenne van Hulst

prijs/aanbod/kwaliteit

Inge van Eijden

Snelle levering en mooi product!

Mooie kwaliteit

Ik heb een blauwe en een zwarte rock en roll rok gekocht met witte stippen. Op het plaatje staat echter dat er ook een stuk wit 'tulen' onder de rok zit. Ik weet dat er bij de omschrijving stond dat er een rok en een sjaaltje werden geleverd, en geen aparte onderrok. Ik ging er echter van uit dat de onderrok aan de rok vastzat, dus kwam er pas bij ontvangst van het pakket achter dat ik dit mis had. Het lijkt me handig als jullie dit bij de artikelinformatie zetten, of een foto plaatsen zonder deze tulen onderrok.