Reviews

8.7 / 10
6630 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Je aankoop wordt beschermd

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

6630 Reviews

Anoniem
10/10

Leuke producten voor een goede prijs en zeer snelle levering

Verbeterpunten of tips

nee


Liane
10/10

Dikke duim. Helemaal top. Ik had eigenlijk ergens anders een pak voor mijn zoon besteld, maar die kwam maar niet binnen. (nu, na de carnaval nog steeds niet). Ik heb donderdag middag even contact...

Verbeterpunten of tips

Absoluut geen verbeterpunten. Ga zo door. Ik denk volgend jaar zeker aan jullie.


Yara
10/10

Snelle levering (zelfs tijdens carnavals drukte)


Esther
2/10

Slecht. De bestelde producten zijn niet geleverd.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij hebben u bestelling via brievenpost laten bezorgen. Het kan zijn dat deze wat later bij de klant is. Wij hebben u een PB gestuurd


Roy
2/10

Ze brachten 3,95 verzendkosten in rekening maar stuurden het pakje per briefpost waardoor alles te laat binnen kwam, daarnaast was een van de producten stuk.

Ze geven aan binnen 24 uur...

Verbeterpunten of tips

Per pakje ipv per post bezorgen zodat de spullen er voor iemand verjaardag zijn ipv er na...

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Tijdens het inpakken van de bestelling kiezen wij inderdaad of uw bestelling per brievenpost verzenden. Wij houden de klant hiervan op de hoogte per e-mail. We vinden het vervelende dat u uw bestelling niet op tijd was voor u. Wij hebben u een PB gestuurd.


LR
1/10

Bij het uitpakken zat er direct een groot gat in. De pailletjes laten zeer snel los. Achterzijde is gewoon stof, geen glitters en dit was niet te zien op de foto.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een artikel. Als klant van Fun en feest.nl geven wij u 30 dagen zichttermijn om een artikel te passen, beoordelen en te controleren op defecten. Binnen deze periode kunt u het artikel retour sturen, mits deze compleet en onbeschadigd is. En (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele en onbeschadigde verpakking zit. De voorwaarden zijn terug te vinden op de klantenservicepagina


David meijers
1/10

2 keer besteld, twee keer niets aangekomen ! Belachelijk.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Wij hebben contact gehad over uw bestelling en hebben in overleg uw bestelling aangepast. Wat jammer dat uw bestelling nu niet is aangekomen? Wij hebben u een PB gestuurd


Attie Bos
10/10

Voor de eerste keer iets besteld .
Werd snel geleverd en in keurige verpakking.

Verbeterpunten of tips

Ben zeer tevreden


Anoniem
10/10

Zeer uitgebreid assortiment. bestelproces ging snel. en bezorging was prima. ook de communicatie over de bestelling was netjes in orde


Anoniem
8/10

Snelle levering .veel keuze.(wij waren iets te laat,veel maten al op.maar dat lag aan onszelf)

Verbeterpunten of tips

Bij onze heksenjurk was n heel stuk vd zijkant niet gestikt,maar dat kon je niet zien .zat in n plastic zak.