Je aankoop wordt beschermd

E. Grinwis-Sijm

nee

Keurig verpakt ontvangen. En op tijd!

Misschien een rekening bijvoegen.

Goed, snel feestkleding in huis

Kwaliteit houdt over

Jan

Keurig.

Ruime keuze en goede overzichtelijke website. Prima service.

Marc Lucassen

Snelle levering en goede service. Er waren twee verpakkingen niet in orde en er werden zonder mankeren nieuwe exemplaren opgestuurd. Top!

Neen

T. Bos

Snelle levering. Goed verpakt

Beter letten op kleur. Ik bestel een blauwe snorkelset en krijg de gele variant. Niet fijn.
Stuur een retourbon mee bij het pakket. Dat scheelt voor de klant het nodige zoekwerk.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Hartelijk dank voor uw suggestie. Wij zullen deze intern bespreken. Wij hebben u een PB gestuurd.

Ik heb een gouden legging gekocht, maar de pasvorm is niet goed. Het blijkt geen pasvorm te hebben voor billen. Dat klinkt gek, maar het is zo. Ik ben echt niet dik. Ik ben 1.77 lang en weeg 65 kilo...

betere pasvorm

Beste klant,
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een artikel. Als klant van Shoppartners BV geven wij u 30 dagen zichttermijn om een artikel te passen, beoordelen en te controleren op defecten.
Binnen deze periode kunt u het artikel retour sturen, mits deze compleet en onbeschadigd is. En (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele en onbeschadigde verpakking zit. Wij adviseren u het retour formulier in te vullen.

A

Meerdere keren telefonisch contact op te nemen maar helaas nooit beantwoord ! Ik had een bestelling gedaan voor valentijnsdag. Coctailprikkers voor in ons menu die dag. Ze zouden op zaterdag bezorgd...

Beste Klant,
Wij hebben u een e-mail gestuurd met de vraag vanuit onze vervoerder dat het adreslabel niet klopt. Soms kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn.
Zoals in het track en tracenummer word aangeven, is het pakket inmiddels weer bij ons retour gekomen. Wij hebben u een PB gestuurd voor de verder afhandeling

David schoenmaekers

In een doosje waar de deksel van af was en de smink Door elkaar lag.

Beste klant,
Wij kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend is, als een klant een kapot artikel in zijn bestelling aantreft. Wij hebben u nu een PB gestuurd. Wij adviseren altijd om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij u direct verder kunnen helpen