corine

Snelle en goede levering

Marlies

Snelle en correcte levering.

Super snelle levering!

Jolanda

Makkelijk te plaatsen bestelling. Snelle reactie & levering. Dus goed.

op dit moment geen

Eppingbr

Te laat geleverd

Leveren conform aanduiding op de site

Beste Klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd.
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Gezien wij gebruik maken van een externe vervoerder blijven we ten alle tijden afhankelijk van hun diensten. 99% van alle bestellingen worden op tijd geleverd, alleen kunnen wij dit nooit 100% garanderen. Wij hebben u een PB gestuurd.

Alles is goed geregeld. Duidelijke site. Bestelde produkten de volgende dag in huis

Desiree

Accessoires besteld voor een thema feestje, snelle service en veel keus. De kwaliteit mag je echter niet te veel van verwachten de oorbellen waren met stof bekleed, dit hing echter al los en heb ik...

Als je iets zoekt voor eenmalig gebruik is dit een goede website.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij hebben u een PB gestuurd

Niet goed. Wilde bestellen zodat het optijd in huis zou zijn voor een verrassing, maar kwam 3 dagen later dan gepland. Hierdoor niet meer nodig.

Consequent zijn in de tijdslevering

Beste klant,
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Gezien wij gebruik maken van een externe vervoerder blijven we ten alle tijden afhankelijk van hun diensten. 99% van alle bestellingen worden op tijd geleverd, alleen kunnen wij dit nooit 100% garanderen. Wij proberen onze klanten dan ook zo goed mogelijk op de hoogte te houden, door een langere bezorgdatum te communiceren tijdens het bestellen. Wij hebben u een PB gestuurd.

Henk W

Heel goed. Makkelijke website. Alles helder. Snelle bezorging.