8.5/10

Omar van Gorsel

Goede en duidelijke site met snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden over de verzending helemaal top

je krijgt een duidelijk omschrijving wat je koopt en ook altijd duidelijke afbeeldingen

niet echt vrij duidelijk allemaal

janonneman@upcmail.nl

Goed tot Zeer Goed
Jammer dat de klant zelf voor het bedrag van de retours moet betalen.

Normaal

De retouren

Fleur

Prima, alles volgens afspraak!

Van de leest rita

Heel goed

Duidelijke website

Guido

Bestelling is compleet en snel geleverd

Een aantal ballonnen kwamen lek uit de verpakking. Een stuk of 5 van de ca 60 ballonen. Vind ik vrij veel. Wellicht een punt van aandacht bij de inkoop

C.van Daalen

Zeer klantvriendelijk. Nadat verkerrde artikel was toegestuurd werd er meteen naar een oplossing gezocht. Toen bleek dat dit niet lukte meteen keurig geld tetuggestort gekregen.

L. van N.

Top ervaring. Kreeg verkeerde artikel geleverd. Heb hierover mail gestuurd. Werd direkt op gereageerd. Mocht verkeerde artikel behouden en kreeg alsnog goede artikel zonder extra kosten.

Ja zie beschrijving hierboven.

Nee.

philippe

Mijn bestelling is heel goed aangekomen waarvoor ik heel dank ik ben heel erg tevreden ik neem zeker en vast nog bestellingen van jullie nog maals bedankt voor de goede kwaliteit

Heel goed

Niets op aan te merken

peter

Kaylin Cligge

Ik heb verschillende halloweenspullen besteld voor een Halloweenfeest op school. We hadden dus niet zo’n groot budget, toch heb ik veel kunnen bestellen voor de aannemelijke prijzen. Mijn bestelling...

Goede informatievoorziening, na het bestellen gelijk een bevestigingsmail gehad. Goede, aannemelijke prijzen en een groot assortiment.

Bij het bestellen van hebt spinnenweb, wist ik niet precies hoeveel (...) gram zou zijn, de afmetingen van de zak zouden daarbij dus wel helpen, of een foto die zo is genomen dat de grootte duidelijk is.