Je aankoop wordt beschermd

Fleur

Slechte ervaring. Vlak voor carnaval wordt aangegeven dat het nog geleverd kan worden een dag voordat ik het nodig ben. Deze dag (vrijdag) kwam het niet, de dag daarna ook niet, nee het kwam pas op...

De eerlijk bezorgdatum weergeven, niet een bezorgdatum die niet kan worden nageleefd.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. 99% van alle bestellingen worden op tijd geleverd, alleen kunnen wij dit nooit 100% garanderen. Het bezorgmoment is afhankelijk van de vervoerder. Neemt niet weg dat wij begrijpen dat het vervelend voor de klant kan zijn. Inmiddels hebben wij u een passende oplossing aangeboden.

Frederik

Snelle service

Verzendkosten zijn hoog, Bol.com had dezelfde wereldbol 91cm balloon , zonder verzendkosten. Scheelt 5 euro

Volgende keer wil ik 7 wereldbol ballonnen bestellen, maar die bestel ik dan liever bij Bol.com, wordt goedkoper voor me.
Ik hoor graag als jullie een betere deal maken.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij hebben u een PB gestuurd

Snelle en goede service het feestpakket was precies zoals beloofd

a.den braber

Hallo mevrouw of meneer ik ben tevreden met julie klant vriendelijk en de site ziet er goed uit.en bestellen is ook goed.beter bij andere en je kunt ook goed een betallings keuze doen.voorall via...

zal eigelijk niet weten wat.

Hendriks

Zeer tevreden

Duidelijke website,snelle en correcte levering en dit voor een goede prijs!!
Zeker aan te bevelen.

Voor zover ik weet geen verbeterpunten te vinden.

Nette en vlotte levering.

Mel

Kan er nog niet over beoordelen heb nog niet binnen!!

Zou eerst wachten tot de bestelling binnen is gekomen bij de klant dan vragen hoe ervaring was

Michiel

Voor 12:00 besteld was dus niet de volgende dag bezorgd :( we konden het dus niet meer gebruiken

Doen wat ze beloven. En bij niet op tijd leveren bezorgkosten terug betalen