De Groote

Heel goed

De Clerck Marc

Het is ook nog maar de eerste keer en het valt goed mee

voor mij alles ok

Isaura

Tevreden

Nil

Geen opmerking, bestelling en levering verliep zeer vlot

Neen, alles ok

Diederich Thibaut

Ik heb niet alle producten gekregen zoals gevraagd. 6 identieke producten gevraagd (slingers van 5 m) en er maar 5 gekregen. 1 slinger was maar 2.7 m.

6 identieke producten (groene slingers van 5 m) gevraagd en er maar 5 gekregen en 1 ander product (groene slinger van 2.7 m) gekregen. Ik heb wel de volle rekening mogen betalen en omdat ik ze... 6 identieke producten (groene slingers van 5 m) gevraagd en er maar 5 gekregen en 1 ander product (groene slinger van 2.7 m) gekregen. Ik heb wel de volle rekening mogen betalen en omdat ik ze onmiddellijk nodig had heb ik niets teruggestuurd. Toch heb ik nadien via mijn beoordeling dit kunnen laten rechtzetten waarvoor dank.

Laura

Bestelling heel snel ontvangen! Fun en Feest houdt haar woord wanneer levering zal plaatsvinden ??

Niet van toepassing

Smet daisy

Alles ok

Betere info over betaling

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste klant,
Fijn dat u tevreden bent. Dank voor de genomen moeite.

Losko Renovatie

Supersnelle levering!

mogelijkheid om nog meer te filteren binnen artikelgroepen

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste klant,
Fijn dat u tevreden bent en dit met ons wilt delen. Wij zullen u opmerking doorgeven aan de verantwoordelijk afdeling.

Marc Allaerts

Heel positieve ervaring: duidelijke web-site, geleverd op de dag zoals beloofd, degelijk verpakt, heel tevreden met mijn aankoop

Alles was perfekt

David

Goed maar wat onoverzichtelijk

Makkelijkheid voor bepaalde zaken te vinden. Bv meerdere soorten tag's voor een item. Of ipv alles op te delen per soort feest. Een categorie Slingers, verlichting, decoratie etc.

En een...

En een verzameling met uitklap structuur zou ook het overzichtelijk maken. Want nu met 25 categories die elks nog eens uitklappen is het niet overzichtelijk. KISS webdesign principe.