Danny Klein

Positief, correcte en snelle levering

Valckx

Slecht! Je besteld iets wat volgens de site bij elkaar past en in werkelijkheid koop je totaal verschillende dingen die niet bij elkaar passen.

Als de klant kan bewijzen dat t niet past met foto’s via mail incl aankoopbewijs etc. Nog steeds willen wachten op de bevestiging van de ict afdeling… die inmiddels nog steeds niet bekend is gemaakt... Als de klant kan bewijzen dat t niet past met foto’s via mail incl aankoopbewijs etc. Nog steeds willen wachten op de bevestiging van de ict afdeling… die inmiddels nog steeds niet bekend is gemaakt bij de klant. Meedenken staat daar niet in hun vocabulair!

Oscar

Geen problemen, alles was snel en goed geregeld. Spullen waren goed

Wanneer de bestelling wordt verzonden zou het fijn zijn om ook een e-mail te ontvangen voor de track en trace. Dat was nu niet zo en deze kon je alleen vinden online bij je bestelling

F. Hendrix

Eerste keer besteld en alles was goed. Toppie +++++

neen alles is goed

Juul

De bestelling was snel binnen.

Een product die ik besteld had zag er totaal anders uit op de site dan hoe ik hem binnenkreeg. Het ging om de bloemetjeshaarband die op de site subtiel leek met (niet al te grote) witte bloemetjes... Een product die ik besteld had zag er totaal anders uit op de site dan hoe ik hem binnenkreeg. Het ging om de bloemetjeshaarband die op de site subtiel leek met (niet al te grote) witte bloemetjes op een dunne haarband. Datgeen wat ik binnenkreeg was een hele dikke bruine haarband met bloemen erop waarvan de helft ook niet meer mooi was.

Karin Verberne

Heel goed

Nee, prima

Nelly de Meijer

Prima bedrijf, snelle levering,

Leonie

Snelle verzending

Product komt niet overeen met omschrijving, is niet geschikt voor volwassenen

Monique

Totala geen goede ervaring deze keer helaas

Beter opletten!

Caroline Smeelen

Snel geleverd,maar 2 t shirts limegroen besteld met lange mouw,krijg ik er 1 met lange mouw en 1 met korte mouw.

Op verpakking stond beide L mouw,maar zat er niet in,misschien alles checken?