De croupiers / dealers
Overleg op locatie
Het materiaal
Entertainment niveau

v.d. Hooft

Ontzettend leuke ervaring. Maakt het feest compleet.

Reactie Full House:

Wauw! Dat zijn de reviews!

Karel Sintobin / Pharmavize

Zeer leuke avond gehad

Snelle feedback, correcte opvolging bestelling/levering/facturatie

Simone

Top ervaring. Ze hebben de avond een super start gegeven.

De goede communicatie en zeer attente croupiers.

Inge Robben

Erg goede ervaring vooral in de communicatie naar de "klant".
Heb een aantal visitekaartjes gevraagd/ gekregen van de croupiers om jullie te promoten bij andere huizen van onze stichting.

De communicatie naar de "klant" vooraf en tijdens is erg goed.

Veluws College Walterbosch

Prima! Al jaren maken we gebruik van ze en altijd tot tevredenheid. Mooi materiaal bij zich en leuk en makkelijk contact met de croupiers.

Fijn contact met Laurens. In tegenstelling tot voorgaande jaren, toen de croupiers te laat waren, waren ze dit jaar mooi op tijd! Heel fijn!

Carolien de Greef

Super!! wij hebben allemaal een top avond gehad!! Mijn complimenten voor Roel!

Super op tijd maar misschien is het wel handig dit van te voren te melden ik had namelijk bijna jullie een half uur eerder laten komen in dit geval waren jullie dan anderhalf uur tevoeg geweest misschien wel dom van mij maar extra servies is altijd goed om te melden denk ik!!

CARS and STARS Events

Perfecte service en een groot compliment voor de medewerkers. Als gespecialiseerd evenementenburo-/-organisatie in themafeesten (www.carsandstars.nl) boeken wij regelmatig casino-tafels. Wij en...

flexibel, correct en probleemloze inzet en samenwerking

Jolanda Brusselaers, Da Vinci International School

Zeer tevreden over croupiers en spelmateriaal. Duidelijke informatie vooraf die helemaal werd nageleefd.

Zeer ervaren en professionele croupiers. Niet alleen in de spelbegeleiding maar ook bij het opstellen en afbreken van het materiaal. Mijn gasten hadden enkel positieve feedback.

De Spinaker Den Helder

Personeelsfeest gehad in Casinostyle. Prima verlopen!

Prima samenwerking met croupiers. Flexibele opstelling.

Bart Mientjes namens Personeelsvereniging Jumbo Sterrenburg

Op 11 april een casino avond georganiseerd in een café in Dordrecht. Het bedrijf verzorgde voor ons drie speeltafels inclusief speelmateriaal en croupiers. Wij hebben ontzettend genoten van deze...

Zeer proffesioneel bedrijf met ontzettend leuke medewerkers. Met name de medewerkers die op de avond aanwezig waren deden het ontzettend goed. Heel erg veel positieve reacties gehad vanuit ons bedrijf over hun houding!