Ik heb gesolliciteerd op een vacature waar geen bedrijfsnaam bij stond. Hierdoor dacht ik dus dat de vacature geplaatst was door Frontend Professionals zelf en dat ik dus solliciteerde voor een... Ik heb gesolliciteerd op een vacature waar geen bedrijfsnaam bij stond. Hierdoor dacht ik dus dat de vacature geplaatst was door Frontend Professionals zelf en dat ik dus solliciteerde voor een functie bij Frontend Professionals.
Dit was alleen niet het geval. Nadat ik op "Direct solliceteren" heb geklikt en alles heb ingevuld, werdt ik de volgende dag door Frontend Professionals opgebeld door een recruiter.
De recruiter (die niet de recruiter was die aangetoond stond in de vacature) gedroeg zich zeer vriendelijk en na zijn gebruikelijke recruiter praatje kregen we het over de vacature waarvoor ik solliciteerde.

Vanaf toen was het niet meer dan een grote teleurstelling.
Ten eerste was de sollicitatie nog niet naar het bedrijf verzonden terwijl de knop toch duidelijk zegt "Direct solliciteren". Er komt eerst een recruiter tussen die je cv beoordeeld en je vervolgens probeert te recruiten.

Ten tweede was de vacature niet van Frontend-Professionals zelf maar van een bedrijf die zijn naam niet op de website wou tonen, wat naar mijn mening zeer raar is want je weet zo niet waarop je solliciteerd. Achteraf had ik ook nooit via Frontend Professionals gesolliciteerd als ik geweten had om welk bedrijf het ging, want het ging om een bedrijf waar ik niet zou willen werken.

Ik heb uiteindelijk niet gesolliciteerd en Frontend-Professionals heeft nu al mijn gegevens. De vriendelijkheid van de recruiters verdienen in iedergeval een ster, maar de website en de organisatie zelf voelt aan als een phisings praktijk.

Reactie Frontend Professionals:

Beste,
Beste,
Bedankt voor je review en opbouwende kritiek. Fijn om je naar aanleiding van deze review nog even telefonisch gesproken te hebben om het één en ander toe te lichten. Over wie wij zijn en wat wij als IT werving- en selectiebureau precies doen. Helaas kon je uit de website niet opmaken dat wij een werving- en selectiebureau zijn. We nemen je feedback mee en zullen deze intern bespreken. Succes met je zoektocht!
Team Frontend Professionals

Front-end Professionals luistert naar jouw wensen en ziet waar je potentie ligt. En hebben hier voor mij een onwaarschijnlijk snelle en passende match bij gevonden. Bedankt Eliza en team!

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je uitgebreide reactie, leuk om te lezen hoe positief je bent!

Simon de Bakker

Behulpzaam, doorzetten & communicatief.

Paul

Door frontend professionals zit ik op een leuke nieuwe plek, met de uitdaging die ik zocht. Erik van FP was erg betrokken en door middel van uitgebreide gesprekken kon hij mij ook goed helpen... Door frontend professionals zit ik op een leuke nieuwe plek, met de uitdaging die ik zocht. Erik van FP was erg betrokken en door middel van uitgebreide gesprekken kon hij mij ook goed helpen tijdens het sollicitatie gesprek. Wat mij betreft een aanrader!

Freek

Ik heb drie keer samengewerkt met Frontend Professionals, en heb na iedere keer een tevreden gevoel en (behalve de eerste keer maar dat lag niet aan FEP) een passende werkplek overgehouden. Het zijn... Ik heb drie keer samengewerkt met Frontend Professionals, en heb na iedere keer een tevreden gevoel en (behalve de eerste keer maar dat lag niet aan FEP) een passende werkplek overgehouden. Het zijn professionele en betrokken recruiters met een breed netwerk die vanuit de werknemer gaan zoeken naar een passende werkplek door naar je te luisteren.

In twee weken tijd ben ik door Eliza zowel professioneel als snel geholpen aan een baan. Ik kreeg keuze uit drie leuke front-endbedrijven. De keuze was snel gemaakt en ik werk er nog steeds met veel... In twee weken tijd ben ik door Eliza zowel professioneel als snel geholpen aan een baan. Ik kreeg keuze uit drie leuke front-endbedrijven. De keuze was snel gemaakt en ik werk er nog steeds met veel plezier!

Michael Abdulai

Ze hebben mij spoedig geholpen om mijn Frontend carrière te professionaliseren door het vinden van mijn huidige baan.

Bram

Positief. Goede kandidaten en snel schakelen.

Milo van Loon

Correcte behandeling, schakelen in gewenste snelheid en juiste profielen aan bedrijven koppelen