Niels

Uitstekend

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je positieve review Niels!

Erik van Frontend Professionals heeft me erg goed geholpen om binnen korte tijd een baan te vinden die mooi aansloot bij wat ik zocht. In het bijzonder de voorbereidende telefoontjes en tips voor... Erik van Frontend Professionals heeft me erg goed geholpen om binnen korte tijd een baan te vinden die mooi aansloot bij wat ik zocht. In het bijzonder de voorbereidende telefoontjes en tips voor sollicitatiegesprekken vond ik erg fijn!

Reactie Frontend Professionals:

Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Erik zijn diensten en hij je aan een baan heeft kunnen helpen. Veel succes!

Jasper Zentveld

Ik ben benaderd door Erik Wagemaker via LinkedIn. Ik heb op hem gereageerd omdat ik het idee had dat hij de moeite had genomen om naar mijn profiel te kijken, waar anderen dat niet gedaan hebben.... Ik ben benaderd door Erik Wagemaker via LinkedIn. Ik heb op hem gereageerd omdat ik het idee had dat hij de moeite had genomen om naar mijn profiel te kijken, waar anderen dat niet gedaan hebben. Het contact verliep heel soepel en heb binnen 3 getekend bij mijn nieuwe werkgever.

William

Uitstekend

Reactie Frontend Professionals:

Fijn dat je even de tijd hebt genomen om iets positiefs achter te laten, dank je wel!

Top

Bedankt voor je review!

Smooth, professional, consistent

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor het schrijven van je review, fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met Frontend Professionals!

Simon

Professioneel en plezierig

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor het schrijven van een positieve review!

Een goede ervaring, niet met veel bedrijven hoeven praten voordat er een match was. Alle bedrijven waar ik mee heb gesproken waren goed geselecteerd.

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor het schrijven van je review, fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met Frontend Professionals en in het bijzonder Erik!

Robin

Prettig

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je beoordeling!

Prettige samenwerking.

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je beoordeling!