Prettige recruiters die met moeilijke zoekcriteria mij alsnog een erg goede baan hebben kunnen aanleveren.

Reactie Frontend Professionals:

Leuk om te lezen dat de recruiters van Frontend Professionals je hebben kunnen helpen in het vinden van een nieuwe baan.
Veel succes en alvast een goed weekend gewenst!

Prima communicatie met de recruiter. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar direct contact met het bedrijf.

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je review, goed dat je aangeeft dat direct contact met het bedrijf je voorkeur heeft. In ieder geval veel succes met je nieuwe baan!

Mitch

Regelmatig, snel en duidelijk contact steeds met de recruiter die mij hielp.

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je positieve feedback Mitch, veel succes met je nieuwe baan!

Daniel

Erik gaat er vol voor. Je merkt dat hij passie en ervaring heeft. Je eerste gesprek is lang maar dat is met een reden. Hij heeft veel vragen zodat hij je goed kan helpen. Ben heel blij dat ik op hem... Erik gaat er vol voor. Je merkt dat hij passie en ervaring heeft. Je eerste gesprek is lang maar dat is met een reden. Hij heeft veel vragen zodat hij je goed kan helpen. Ben heel blij dat ik op hem gereageerd heb. Hij ging meteen voor mij aan de slag en na een paar uur had hij al een gesprek bij een top bedrijf voor mij geregeld.

Hi Daniel,
Bedankt voor je review. Goed te horen dat je zo positief bent over Erik en zijn manier van werken. Fijn dat het heeft geresulteerd in een mooi baan, veel succes alvast!

Het was een prettige ervaring. Er werd goed gezocht naar iets wat bij mij past. Ook vond ik het fijn dat ik naar advies kon vragen wat mij heeft geholpen met het maken van een keuze.

Reactie Frontend Professionals:

Fijn om te horen dat wij hebben kunnen bijgedragen bij het maken van de juiste keuze! Veel succes met je nieuwe job!

Adrian

Agricultura

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je positieve feedback Adrian!

Joost de Boer

Positief, zeer behulpzaam, duidelijk in de aanpak en uitstekend om dingen door te spreken en feedback te krijgen. Zeker als iemand met geen ervaring bij het zoeken van werk was dit ideaal om mij... Positief, zeer behulpzaam, duidelijk in de aanpak en uitstekend om dingen door te spreken en feedback te krijgen. Zeker als iemand met geen ervaring bij het zoeken van werk was dit ideaal om mij goed voor te bereiden.

Hi Joost,
Bedankt voor het schrijven van een leuke review en fijn dat het je zo geholpen heeft.
Veel succes met je baan!

Geweldig! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en samenwerking was prima in orde.

Michael

Zeer goed!

Hi Michael,
Bedankt voor je positieve review, veel succes met je nieuwe baan!

Christiaan Hoijtink

Fijn en betrokken

Reactie Frontend Professionals:

Bedankt voor je positieve feedback Christiaan, veel succes met je uitdaging!