Wilma Nuijen

Zeer positief

Johan Schryvers

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige cruise. Zeer goede Nederlandse gids. Luxueuse touringcar met vriendelijke en gedienstige chauffeur. Ook mijn reisgezelschap, waaronder mijn 90-jarige moeder, hebben allen genoten. Het schip, de Amadeus Silver2, is zeker 5 sterren waard. Zeer comfortabel, alles pikfijn in orde, geweldige keuken en toffe cruisemanager. Dus alles positief !!

Jpschaap

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Top met een top reisleider Abram muller

R. van Voorst

Donau tot punt 0

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige ervaring, goede begeleiding van Annemarie Aardewerk.

r van Oppen

De Mekong

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

boeiend,voortreffelijk begeleid,interessant,een kleine groep gasten,uitstekende keuken

Van den Eynde Marie-Josée

Douro

Zeer ontspannen

J. Mendlik

De Douro

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Goed verzorgd en prettige sfeer. Ondanks slechte weer veel interessants beleefd. De hutten ( veranda) waren wel heel klein.

Cor Sperber

De Donau etc en de rijn , enkele jaren geleden, en die is mij heel goed bevallen , een tien voor Friendship Cruisen. Alleen de muziek in de avonduren was niet zo denderend maar wel leuk.
Ik...

J. Verweij

De rijn

WAT EEN PRACHT SCHIP.
Cruiseschip: HS Emily Bronte***** 2017 wat een mooie ervaring geweest van de
7-daagse cruise vertrek 21 december 2017 uit ROTTERDAM met 4 personen.
En wat was dat mooi aangeboden van de rederij in die kerk met het koor, in Duitsland.

Joop geeft een klein verslag. Om te oordelen geef ik geen 10 maar het zit ertegenaan.
Algemeen: de passagiers al is het net zo goed men zal altijd een paar % wel wat hebben. Helaas, ik lees het iedere keer mensen hebben kritiek op iets tijdens de reis maar gaan er niet op af tijdens het gebeuren om het aan te kaarten 9 van de 10 is het op te lossen om het bij de juiste persoon te gaan vertellen. Kijk dan hoe men dat ter plekke oplost indien mogelijk is, of als men u door verwijst. Kijk ik doe dat wel en ja, daar heeft men wel oren na, vaak zijn het dingen die al meerdere keren gemeld zijn. En wat al bekend is van die enkele zeurders. Maar kijk eens telt het op wat wel allemaal voor elkaar was en wat weer mee viel.

Zakelijk gezien er was geen glaasje advocaat met slagroom verkrijgbaar. En daar was wel behoefde aan. Ja, en dat loont de moeite voor de bijdrage aan de kassa want er waren sportieve mensen maar wel op leeftijd aan boord, die daar van genoten zouden hebben. En zie van genieten doet verkopen toch. Na deze tip: misschien wel op de volgende bootreis.

Dhr. J. Verweij.

Roely vd Klei

Vorig jaar Cruis Donau Deltagebied

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

In een woord super prachtige reis Alles was goed verzorgt de hutten super schoon personeel heel vriendelijk Het eten uitmuntend Op en af het schip goed geregeld Ik geef een 11