F.A.M. van Eijk-van der Velden

De Seine.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel goed, we hebben veel gezien bij interessante excursies.
Wij vonden alleen de diners van mindere kwaliteit dan we gewend waren bij Amadeus!

mevrouw W.van Beuzekom

De Seine

Een topper; heb genoten!

J. J. Koole

Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De cruise op zich was excelent, alleen kregen wij cabin no 231 op het Strausdek toegewezen, hetgeen we dus nooit meer zullen accepteren i.v.m. geluidoverlast van zowel de motor bij het varen en de pompen tijdens het aangemeerd liggen.

Reactie Friendship Cruises:

Hartelijk dan voor uw review. Fijn om te horen dat u terugkijkt op een excellente cruise.
We vinden het jammer dat u niet geheel tevreden bent over de cabine aan boord van uw hotelschip. U heeft bij boeking gekozen voor een B-cabine Economy.
Cabines achter op het schip gesitueerd hebben doorgaans meer last van geluid en / of trilling. Vanwege de ligging wordt er daarom een lagere prijs berekent voor de Economy cabines. Nu wij uw voorkeur weten kunnen wij u bij een volgende boeking beter van dienst en adviseren wij u te kiezen voor uit een de beste categorieën, zoals A- en B- (mini)suites of cabines. Er is keuze uit 5 categorieën, waarvan de Economy de meest prijsgunstige is.
Wij begroeten u graag nogmaals aan boord van één van onze hotelschepen.

J.A.J.Roufs

Seine

Uitstekend

Mariska appelman

Amazone

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Volledig in de watten gelegd. Een unieke combinatie van luxe in een bijzonder reservaat met uitzonderlijke natuurlijke krachten. Zwemmen met de sprankelende energie van de roze dolfijnen, piranha’s vissen bij zonsondergang, toasten met een heerlijke frisse cocktail op het leven, ervaar de wijsheid van de locale indianen die rechtstreekse afstammelingen blijken te zijn van de Inca’s. Destijds op de vlucht voor de Spanjaarden. Wat een vriendelijke, uiterst behulpzame bevolking.

J Vermeeren

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Mooie reis met leuke excursies. We werden uitstekend begeleidt door onze Cruiseleader Marianne Revenich.
We werden verrast door de keuken die ons elke dag voorzag van heerlijk eten van hoge kwaliteit. In de middag koffie met gebak.
Het schip is ons goed bevallen behalve het zonnedek. Daar waren veel te weinig stoelen en zonneschermen.
Met het mooie weer moet je ook van het zonnedek gebruik kunnen maken. Het antwoord ja is bekend maar we doen er
niets aan. Dat kost dus punten.

Dank voor uw review.
Wij hebben uw opmerkingen m.b.t. het aantal stoelen op het Zonnedek doorgegeven aan de rederij, zodat zij daar hun voordeel mee kunnen doen.
Dank dat u ons deelgenoot maakt van uw ervaringen. Zo kunnen wij, daar waar nodigen, verbeteringen doorvoeren.

R.J.Bos

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel prettig goed verzorgd. Alleen de excursies worden afgeraffeld. Prijs kwaliteit is ver te zoeken.

Reactie Friendship Cruises:

Hartelijk dank voor uw review.
De excursies aan boord van hotelschip Select Belvedere worden uitgevoerd door de rederij.
We vinden het jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent over de uitvoering hiervan.
Wij zullen uw opmerking doorgeven aan de rederij, zodat zij daar waar nodig verbeteringen door kunnen voeren.
Dank dat u ons deelgenoot heeft gemaakt van uw reiservaring.

Sonneborn

Donau.