Clazina Bleijenberg-Maas

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prima verzorgd, goede reisleiders, heerlijk eten en prima service aan boord, Kortom: fantastisch.

Raaijmakers

Bijna perfect

F. J. Theunissen

Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prima! Door omstandigheden eerste vakantie sinds 10 jaar en voor het eerst in mijn leven alleen. Goede sfeer aan boord, zowel tussen de passagiers en het personeel onderling maar ook tussen de passagiers enerzijds en het personeel anderzijds. Verzorging aan boord optimaal. Zowel de cabin, het restaurant als de bar/lounge. Ook prima reisleiding van de kant van Friendship Cruises, waarbij vooral de heer Bos door zijn rustig, correct en deskundig optreden naar voren trad. Van mijn kant geen negatieve opmerkingen over geen enkel facet van deze Kerstcruise over de romantische Rijn. Komt zeker voor herhaling in aanmerking.

Nelia

Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Samen met mijn ouders werkelijk genoten! Wat een service en wat een super lief personeel !! Bedankt voor de gastvrijheid!!

F.Walta

Irrawaddy

fantastische bootreis

Siebe van der Geest

Irrawaddy.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een geweldige ervaring. Voortreffelijke voorzieningen qua kamer en eten (keuze uit meerdere gerechten - vlees, vis, vegetarisch). Uitermate goed, vriendelijk personeel. Organisatie was perfect, met zeer veel afwisselende excursies. De gids, Zaw, was meer dan voortreffelijk: professioneel en zeer charmant, een 10+. In het verleden hebben we veel gereisd, deze reis behoort o.i. tot een van de topvakanties. Ook het internationale gezelschap aan boord vonden we aantrekkelijk. “Last but not least” Myanmar is een fascinerend land zonder - nog wel - massatoerisme.

C. van Veelen

Wij (mijn vriendin en ik) hebben inmiddels met 3 cruises meegedaan. Rijn-moezel, Donau en de Rhône-Saône.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Alleen al het feit dat we met 3 cruises hebben meegedaan zegt al meer dan genoeg. De verzorging, de cabins we hebben ervan genoten. Als onze gezondheid het toelaat willen we ook volgend jaar de Seine-cruise nog doen.

Suzanne Meijers

Douro

Zeer goed

Pieter van de Ven

Seine oise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

goed, fijne begeleiding v.w.b. excursies , verblijf aan boord, kamer, uitleg, mogelijkheden, bus, chauffeur, etc. etc. Prima.
horeca gedeelte was erg goed. Top. ! Personeel erg vriendelijk. Geen klachten in welke vorm dan ook.
Voor herhaling vatbaar ( maar qua prijs ????, tsja dat moet ieder maar voor zich bepalen. )