C. Vliegenthart

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Wij hebben met vrienden de kerstcruise met de Robert Burns van 21-28 december gemaakt. Het heeft ons aan niets ontbroken, geweldig.

H.de Jong

J C daalmeijer

Het was een fijne Cruise
Maar .... ik ben ziek geworden van de airco aan boord
Veel te koud ...
In onze hut werd het niet warmer dan 21 graden

Rita Hommerson-Groesbeek

Donau

C. Bruglemans

Rijn Kerstcruise met ms Esprit

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De cruise met het supermooie cruiseschip MS Esprit was geweldig.

Zwager

De rijn

A den Hoedt-Blaak

Over de Romantische Rijn.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel goed verzorgd, vriendelijke crew en bemanning!
Elk jaar weer een een feest,om met Friendship de Kerst op het water te beleven!

Lf Schoonhoven

W. Capelle

Amazone

Een fantastische cruise!!

M. de Jong

Seine 22.12 Parijs Saphire

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ik heb de enquête reeds ingevuld, dus zal het opnieuw moeten doen daar die niet vermeld staat in deze rubriek.
Vol lof over Mw Y.van Greevenbroek, de meest perfecte cruisebegeleidster. Minder gecharmeerd van haar collega waarvan ik soms het idee kreeg alsof we op een reisje van onervaren reizigers waren en hij ons moest entertainen met zichzelf in de hoofdrol en kreeg er een EO-gevoel bij. Daar ik vorig jaar de Kerstcruise Rijn heb gedaan met Friendship waar de maaltijden heel goed waren, was het deze keer teleurstellend en ik had het idee dat ivm beperkte passagiers bezuinigd is op het eten? Deze reis was duurder (excl. duurdere hut) en dan heb je ook hogere verwachtingen, die helaas niet waargemaakt zijn vwb maaltijden. Velen hadden er kritiek op. De suite van 28m2, schoonmaak was perfect. De chauffeur Bill vol lof. Leuk gezelschap, goede excursies dus al met al een fijne reis gehad, maar een 3e reis?
Veel lof voor Yolanda en Wim ivm begeleiding overstap Gilze ivm taxi's enz. Taxiservice is een groot pluspunt en welkome aanvulling op reis. Vorig jaar na de Kerst Rijncruise en dramatische laatste avond ivm assistentie Zusterschip, nooit feedback ontvangen van Friendship. We hadden toen ook één perfecte reisleidster Marianne? maar haar 2 collega's waren fiasco die ik in enquête met naam en toename heb vermeld. Ja ik beveel uw bedrijf aan en eindoordeel is gebaseerd op Seinecruise.