t.bieckmann-kramer

De donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

het was een heel prettige reis, die ik samen met mijn broer gemaakt heb. vroeger maakte ik dit soort reizen samen met mijn echtgenoot maar hij is helaas twee jaar geleden overleden. op mijn leeftijd van 85 jaar heb ik aan verschillende excursies deelgenomen. de mooiste excursie was de laatste avond in het stift waarvan ik op dit moment de naam kwijt ben. Er was orgelmuziek op het beroemde orgel door een nederlandse bespeler. 7 geweldige oekraiense zangers zongen begeesterd prachtige liederen.

Greet Gommans

De Rijn.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Onze eerste reis met Friendship Cruises. Keuze van mijn vriendin en mij: Romantische Kerstreis over de Rijn!
Boven verwachting! Riante cabine, zeer vriendelijk personeel, fijne begeleiding door cruise leaders - speciaal dhr. Bos.
Bediening in restaurant perfect, aanbod: zeer uitgebreid.
Mooie geste van Friendship Cruises om speciaal een Kerstconcert aan te bieden in Koblenz!
Een reis met Friendship Cruises: zéér aan te bevelen!

A den Hoedt-Blaak

Kerstcruise Romantische Rijn!
Amadeus Brilliant.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige reis gehad,met fijn personeel,en goede reisleiding!
Het eten was uitstekend,elke dag weer een verrassing! Ga zo door!
Crew en bemanning nogmaals dank,tot een volgende keer!

H. van Dijk

Geweldig goed wij geven 5 sterren

Gerrit van Heusden

De Rijn

als een warme douche

G Verschoor

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

prima, de reisleiding truttig, kunnen op les gaan bij hun engelse collega's een mevrouw zelfs erg kattig (drents accent)
Het schip prachtig, de crew uitmuntend kon echt niet beter !

M.C. de Jong

De Romantische Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Als heel relaxt omdat de ochtenden aan boord werden doorgebracht. Ik ben geen ontbijter en houd van uitslapen. Het kopje koffie om half 11 smaakte dan ook prima. Na de lunch pas van boord vond ik relaxt. De cabine was lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Alleen is het aan te raden duidelijker te zijn i.v.m. de prijs van de Nespresso-cupjes. Wij dachten nl. dat die "van het huis" waren, dat viel beetje tegen. Over het eten niets dan lof, echt geweldig en meer dan genoeg. Het team van gastvrouwen/heren vond ik wel beetje veel. Er zat er maar 1 bij die echt kennis van zaken had, nl. Carla. De overige dames vonden vooral zichzelf interessant. Op de laatste avond moesten wij assistentie verlenen aan zusterschip dat op een brugpijler was gevaren. Terwijl de gestrande en gewonde passagiers bij ons aan boord werden gebracht, ging mevrouw Van Bergen Henegouwen dus gewoon door met de tombola met een loeiharde microfoon in haar hand. Ik schaamde me dood tegenover de gestrande passagiers. Overigens complimenten aan onze kapitein die zo professioneel hulp heeft verleend aan collega-schip. De opgelopen vertraging nam ik dan ook voor lief.

W.C.M. Smit

Uitstekend

Rijntjes-van Den Elshout

Kestcruise over de Donau

Geweldig

J.P. van der Pas

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Uitstekend, met uitzondering van de stadswandeling in Koblenz. Aangegeven was moeilijkheidsgraad 4, dus fatsoenlijk kunnen lopen. Praktijk was een stadsverhaal waarbij af en toe ook wat werd gewandeld. De andere door geboekte stadswandeling hebben we dan ook geannuleerd. De excursie in Keulen, stadsrondrit met treintje, stelde ook weinig voor, 4 x rond de Dom en dat was het wel zo'n beetje.