A.M.C. van Roon

Geweldig

Wil Schute-Bruysters

Kerstcruise Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldig schip, vriendelijke bemanning, goede chauffeur en 2 buitengewoon prettige begeleiders. Verleden jaar heb ik ook met Friendship de Kerst Donau cruise gemaakt, maar ik vond daar het restaurant personeel kundiger en veel soepeler werken, hoewel er toen veel meer gasten waren. Ook vond ik de keuken verleden jaar duidelijk beter. Al met al heb ik de reis toch positief ervaren en zal zeker nog eens met Uw organisatie meegaan.

loeckx brigitte

Kerstcruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

heel aangenaam en super personeel alles naar wens geen enkele opmerking zeker aanraden aan iedereen ongelooflijke cruis
als aanrader super nogmaals hartelijk dank voor deze mooie dagen
mvgr Loeckx Brigitte

P.kooman

Heel geslaagd

Wim Schippers

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Na eerdere cruises over de Donau en de Seine hebben wij eind 2018 een kerstcruise over de Rijn gemaakt welke ons zeer goed is bevallen. De verzorging en de maaltijden waren uitstekend. De reisleidsters Ina Ceelen en Marianne Revenich hebben deze reis tot in de puntjes begeleid. Eén van de hoogtepunten was het kerstconcert in de St. Kastorkirche in Koblenz.

De graaf

Kerst Rijn cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldig nieuwe boot de hs robert Burns zeer vriendelijk personeel heerlijk eten hebben ons heerlijk laten verwennen met massages echt een aanrader top

Lisette Heijligers

zeer goed

J.E.Veldman

Kerst cruise Duitsland

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Zeer goed verzorgt.Maaltijden uitstekend.Verblijf in onze suite prima.Personeel en begeleiding uiterst vriendelijk. Interessante tafelgenoten ontmoet.Prima nazorg,nadat mijn echtgenote bij het verlaten vann het schip in Dusseldorf haar pasjes was verloren in een van de wandelgangen.Terug bezorgd per courier bij ons thuis in Vianen! Top.

Henk Tekse

De Rijn cruises, (Kerstcruises 2018, met de Robert Burn.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Als zeer geslaagd en een bijzondere ervaring met de Kerstdagen.

hennie scheerhoorn

Donau