Van den Eynde Marie-Josée

Zeer ontspannen

J. Mendlik

De Douro

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Goed verzorgd en prettige sfeer. Ondanks slechte weer veel interessants beleefd. De hutten ( veranda) waren wel heel klein.

Cor Sperber

De Donau etc en de rijn , enkele jaren geleden, en die is mij heel goed bevallen , een tien voor Friendship Cruisen. Alleen de muziek in de avonduren was niet zo denderend maar wel leuk.
Ik...

J. Verweij

De rijn

WAT EEN PRACHT SCHIP.
Cruiseschip: HS Emily Bronte***** 2017 wat een mooie ervaring geweest van de
7-daagse cruise vertrek 21 december 2017 uit ROTTERDAM met 4 personen.
En wat was dat mooi aangeboden van de rederij in die kerk met het koor, in Duitsland.

Joop geeft een klein verslag. Om te oordelen geef ik geen 10 maar het zit ertegenaan.
Algemeen: de passagiers al is het net zo goed men zal altijd een paar % wel wat hebben. Helaas, ik lees het iedere keer mensen hebben kritiek op iets tijdens de reis maar gaan er niet op af tijdens het gebeuren om het aan te kaarten 9 van de 10 is het op te lossen om het bij de juiste persoon te gaan vertellen. Kijk dan hoe men dat ter plekke oplost indien mogelijk is, of als men u door verwijst. Kijk ik doe dat wel en ja, daar heeft men wel oren na, vaak zijn het dingen die al meerdere keren gemeld zijn. En wat al bekend is van die enkele zeurders. Maar kijk eens telt het op wat wel allemaal voor elkaar was en wat weer mee viel.

Zakelijk gezien er was geen glaasje advocaat met slagroom verkrijgbaar. En daar was wel behoefde aan. Ja, en dat loont de moeite voor de bijdrage aan de kassa want er waren sportieve mensen maar wel op leeftijd aan boord, die daar van genoten zouden hebben. En zie van genieten doet verkopen toch. Na deze tip: misschien wel op de volgende bootreis.

Dhr. J. Verweij.

Roely vd Klei

Vorig jaar Cruis Donau Deltagebied

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

In een woord super prachtige reis Alles was goed verzorgt de hutten super schoon personeel heel vriendelijk Het eten uitmuntend Op en af het schip goed geregeld Ik geef een 11

H. Vlot

Kerstcruise Rijn met ms Emily Broënte

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Over het algemeen als zeer prettig. Het schip en de bemanning krijgen van mij een 10, mede door de wijze waarop assistentie is verleend bij de evacuatie van de passagiers van ms Swiss Crystal, het schip dat tegen een brugpijler was gevaren. Ondanks alle narigheid voor de betrokkenen toch fantastisch om dit staaltje van vakmanschap te aanschouwen. Dat wij daardoor vertraging hebben opgelopen en (slechts) zo'n 3 uur later in Rotterdam aankwamen dan gepland, is een logisch gevolg en had voor ons toch nog als voordeel dat wij bij daglicht het fraaie Nederlandse landschap aan ons oog voorbij zagen trekken en de Rotterdamse haven met de mooie bruggen tegemoet zijn gevaren. En er was als extra toch ook nog voor koffie met gebak gezorgd, dus wat dat betreft geen klagen.
Echter wat de 4-koppige reisleiding betreft, ben ik wat minder enthousiast en kom ik helaas niet verder een 6,5. Het team heeft m.i., ondanks goede bedoelingen, toch steekjes laten vallen en mist finesse. Met name een nare opmerking via de intercom aan het adres van laatkomers vond ik niet kunnen. Daar wil ik het op deze plaats bij laten.

F.Haasdijk

Rijn tot Mainz

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het is onze derde riviercruise met Friendship Cruises ic Plusreizen. Ook hier was de accommodatie prima en de crew heel vriendelijk en behulpzaam. Alle complimenten voor de begeleiding en het kerstconcert in Düsseldorf! We zaten met zes personen aan tafel en waren het er eensluidend over eens dat het eten beduidend minder was dan eerdere ervaringen!

Lidy

Rijn

We hebben genoten

D.Baks

Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Acht keer met Friendship meegeweest alle keren genoten . Geweldig !!!!

Ad Dupain

Donau