Lenie van der Boon

Rijn

Fantastisch

P.van Breugel

De vier rivieren cruise . We hebben een uitstekende cruise gehad op een zeer goed verzorgde boot.De verzorging en de kwaliteit van de voeding was prima. Wij waren buitengewoon te spreken over de...

Uitstekend

Verhoeks

Rijn en Moezel

Geweldig.

J.P. Breed

Rijn/Moezel

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Als goed. Alleen de communicatie was niet in de hutten i.v.m. middagrust daar, zodoende was je genoodzaakt om in de salon
plaats te nemen en die plaatsen met uitzicht waren altijd bezet door vaste personen. Het personeel en eten was prima.

J. Bottem-Adams

Vier rivieren cruise, Donau-Main-Moezel-Rijn.

Heel plezierig

A jansen

Rijnmoezel. 26 oktober 2018

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ik heb maar een woord nodig. TOP

F. Meulendijks

De Donau van Passau tot aan de Zwarte Zee en terug , was de bedoeling.! We zijn vanaf dag 2 geconfronteerd met doorvaar problemen door te lage waterstand, die naar onze informatie al langer bekend...

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De boot, de accommodatie en de verzorging was prima. We betaalden meer dan € 3.200 voor deze teleurstelling, blijkt na uitbetaling van de restutie. Op onze reclames na thuiskomst wordt tot op heden niet gereageerd.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer Meulendijks,

Samen met u vinden wij het heel erg spijtig dat de reis over de Donau naar de Zwarte Zee niet is gerealiseerd zoals gepland. Wij begrijpen uw teleurstelling. De extreme droogte en daarmee gepaard gaande lage waterstanden noodzaakte ons het vaarschema om nautische redenen aan te passen. Gedurende de 40 jaar dat wij riviercruises organiseren hebben wij deze omstandigheden niet eerder meegemaakt. Ons voorstel om op de 5e dag de reis te beëindigen heeft u geaccepteerd en aansluitend hebben wij u terstond de niet genoten vakantiedagen gerestitueerd. Uit het boekingsdossier is ons gebleken dat wij met enige regelmaat correspondentie hebben gevoerd met mevrouw van Dijck, met wie u deze reis heeft geboekt. Wij herkennen ons daarom ook niet in uw opmerking waarin u aangeeft dat u niets van Friendship Cruises heeft gehoord daar wij meermaals met mevrouw van Dijck zowel schriftelijk als mondeling contact hebben gehad. We spreken de wens uit dat wij u toch nog eens aan boord van één van onze varende hotels mogen begroeten.

Cees van Pelt
Directeur Friendship Cruises

J.J.Nuis en R.M. van der Heijden-Lamb

Passau-Donau-Zwarte Zee-Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Mooie reis, mooie cabin, uitstekende verzorging en keuken. Ruim aanbod aan landexcursies.
Een koelkast in de hut zou fijn zijn geweest. De airconditioning moet veranderd worden zodat het hoofdeinde van de bedden niet in de luchtstroom ligt. Daardoor konden velen de airco 's-nacht niet gebruiken.

Keimpe Kuipers

SeineGoed

Hotel uitstekend
restaurant : prima
Uitstapjes meestal prima, soms te druk (bijv Tuinen van Monet)

Van Vliet

De Donau