Richard. Ras

De Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel mooi en goed verzorgd

Sjoerd Rekker

Over de Douro in Portugal

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was de eerste keer dat mijn partner en ik een dergelijke cruise hebben gemaakt en dat is ons goed bevallen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel aan boord. Wij hadden het complete excursiepakket geboekt, maar dat bleek achteraf door onze lichamelijke beperkingen een wat te zwaar programma. De excursies waren overigens prima verzorgd en ook interessant.

Ad en Lia Marcelissen

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een bijzonder mooie cruise van Passau naar de zwarte zee en terug, met een prachtig schip en een erg vriendelijke bemanning, wij hebben er van genoten.

H. Doorn

Rhone / Saone

boeiend

Jan Kaub

Over de Saône en de Rhône

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was een fantastische vakantie. De service aan boord was erg goed en onze chauffeur en reisleidster hebben er voor gezorgd dat onze reis en de excursies zeer geslaagd waren. Volgend jaar weer met Friendship Cruises

m.e.e. Zonnenberg-Hoogeveen

Rhone

prachtig, maar HEET

J. van den Berg

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Wij hadden hoge verwachtingen van deze cruise. Het viel ons zeer tegen.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer en mevrouw van den Berg,

Jammer genoeg waardeert u de reis met slechts 2,5 ster. U zult begrijpen dat wij hier van schrikken en streven naar waarderingen van 5 sterren. Afgelopen vrijdag mocht ik telefonisch met u spreken en naast lof over de cabine, het restaurantpersoneel en de culinaire hoogstandjes was u toch minder te spreken over de vaarroute, bepaalde excursies en het receptiepersoneel. Uw reiservaringen zullen wij met de rederij bespreken. U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemans oren zijn gericht.

Ik dank u hartelijk dat u de moeite heeft willen nemen uw reiservaringen met ons te willen delen. Zodoende kunnen we de vinger aan de pols houden en daar waar mogelijk het de volgende keer beter doen.

Graag maak ik u deelgenoot van het feit dat uw medepassagiers deze Donaudelta cruise hebben ervaren met een score van 7,8 gemiddeld.
In onze enquête uitslagen is een 9 het hoogst haalbare.

Wij spreken de wens uit u nog eens te mogen begroeten aan boord van onze varende hotels.

Wendy Bogaard-Blokland

kalman

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De Donau is een mooie rivier met veel bezienswaardigheden onderweg. Miste wel eens de uitleg waar we langs kwamen maar gelukkig had ik een kaart. Het schip was zijn sterren waard. De informatie vooraf was kompleet

J. J. Nuis

De Rijn en Moezel