A. de Bruin

Vier landen cruise vanuit Basel naar Nederland

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

ondanks de beperkingen ivm corona, een leuke cruise

Karrenbeld

Baltische eilanden

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ondanks de Corona maatregelen, was de reis uitstekend verzorgd.

Westeno

Cruise niet doorgegaan

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons... Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons betaalde maar door KLM geannuleerd nooit aan ons betaald, dus de advocaat maar ingeschakeld.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Helaas heeft u op 30 april om voor u moverende redenen eigenstandig besloten de door u geboekte Wolga reis met vertrek op 26 augustus te annuleren. Mogelijk ten overvloede attendeer ik u nogmaals op de ANVR reisbranchebreed geldende regelingen.

Ingeval de reisorganisatie besluit de riviercruise te annuleren dan ontvangt de cliënt een Corona Voucher met SGR garantie voor de door ons ontvangen bedragen.

Indien de cliënt besluit de reis te annuleren gelden de annuleringsvoorwaarden.
Friendship Cruises begrijpt dat het moeten betalen van annuleringskosten pijn doet. Tegelijkertijd heeft u een afweging gemaakt tussen uw persoonlijk welzijn c.q. uw persoonlijke gezondheid enerzijds en een financieel offer anderzijds. U heeft de door u geboekte reis om voor u moverende redenen geannuleerd. In dat geval gelden de annuleringsvoorwaarden.
Hoewel ik de kans niet zo groot acht spreken wij toch de wens uit u nog eens aan boord van één van onze varende hotels te mogen begroeten.
Het spijt ons bijzonder, maar het zijn bijzondere tijden.
FRIENDSHIP CRUISES

a. oostra

Boekten voor Douro-cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet... niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet transparant gemaakt of medegedeeld. geen begrip voor afweging 75+er dat besmettingskans misschien te overzien, maar risico bij die besmetting onoverkomelijk

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer Oostra,
Geachte heer Oostra,
Op 10 juni heeft u de Dourocruise met vertrek op 26 juli gewaardeerd met 1 ster. U heeft ons te kennen gegeven om voor u moverende redenen deze reis te willen annuleren en dus niet deel te nemen aan deze cruise. Tot nu toe heeft Friendship Cruises telkens prompt en adequaat binnen 24 uur schriftelijk dan wel telefonisch gereageerd op uw mails. Wij adviseren u dit medium niet te gebruiken om met ons te corresponderen. Heeft u vragen schroom dan alstublieft niet en laat het ons weten. We staan u graag persoonlijk te woord. Ons familie bedrijf bestaat inmiddels 50 jaar wij koesteren de relatie met onze passagiers en daarom blijven wij graag in nauw contact met u.
Friendship Cruises

waaijer

Kerstcruise op de Bronte

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

heel gezellig en goed verzorgd

Jacques Höppener

fantastisch