J.Bottema-Adams

Amsterdam -Basel en terug

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

ondanks corona heel prima en we voelden ons veilig door goed doordachte maatregelen

Hoegen, R. Ph.

Over vele, van Rotterdam naar Gent en terug.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prachtig, zowel NL van het water als info geschiedenis

C.P.Wijmans-Borgmeier

helemaal top !!

Hans K. de Bruijn

Holland en Belgie

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prachtig hotelschip met bijzondere gastvrijheid tijdens Coronabeperkingen. Het gevarieerde uitzicht vooral over eigen land is een aanrader !Voor herhaling(en) vatbaar.

Loes de Rooy

Zeeland

heel goed

Mevr. G van Genderen

Baltische eilanden

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Goede verzorgde reis. Natuurlijk toch wel anders door de coronamaatregelen. Soms masker op - masker af. Maar dat went. Verzorging op de boot was prima. Goede kok! Jammer genoeg geen ontbijtbuffet of... Goede verzorgde reis. Natuurlijk toch wel anders door de coronamaatregelen. Soms masker op - masker af. Maar dat went. Verzorging op de boot was prima. Goede kok! Jammer genoeg geen ontbijtbuffet of saladebuffet. Vriendelijke bemanning. Mooi natuurgebied en mooie oude stadjes en badplaatsen. .Ik was er echt even uit.... Vriendelijke ervaren reisleidster en dezelfde hulpvaardige vrouwelijke chauffeur van de heenreis kwam ons weer ophalen.

Brandsen

Rijn en moezel

zeer goed

G. Drijfhout - Juurlink

Berg en Dal vaart Rijn Moezel

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ondanks de corona maatregelen een fantastische cruise. Petje af voor de bemanning en cruise leiding. Had dit nier willen missen