C v eijk

Zeer fijn en goed

P.van Breugel

De Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een geweldige reis met aansprekende excursies , een voortreffelijke reisleider op een fantastisch schip.
Een comfortabele bijkomstigheid is de eigen touringcar die alle excursies compleet maakt. !!

AM Meijer

Rijn, Donau, Seine, Rhône

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Cruises zijn altijd perfect geregeld, mooie schepen, goede service, vriendelijk personeel. Jammer dat ze wel heel duur zijn en dat je daarnaast nog apart moet betalen voor Wi-Fi en fooi voor het... Cruises zijn altijd perfect geregeld, mooie schepen, goede service, vriendelijk personeel. Jammer dat ze wel heel duur zijn en dat je daarnaast nog apart moet betalen voor Wi-Fi en fooi voor het personeel.

C.A.Schut

De Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Bijzonder goed ! Aan boord was de verzorging uitstekend en de sfeer extra verhoogd door elke dag bij de thee en in de avond na het diner live muziek . Het eten was een grote verwennerij en de... Bijzonder goed ! Aan boord was de verzorging uitstekend en de sfeer extra verhoogd door elke dag bij de thee en in de avond na het diner live muziek . Het eten was een grote verwennerij en de bediening ook . De steden waar we aanlegden waren erg de moeite waard om te bezichtigen . Ik heb prachtig mooi weer getroffen en heb daarom volop kunnen genieten van het bovendek .

Bertine van Rossum

Super

Aggie Heuts

Heel positief

Marc Damoiseaux

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een prachtige cruise met een mooi schip.Mooie excurties en heeeel lekker eten aan boord.Ook de bemanning en het andere personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Inez van den Brink

Niet over een rivier, maar naar de Baltische eilanden.

Minder dan onze cruises over: 1. Donau 2. Douro 3. Rhône-Saônne

Omdat:
1. het schip minder luxe was
2. er bijna geen land in zicht was....
Minder dan onze cruises over: 1. Donau 2. Douro 3. Rhône-Saônne

Omdat:
1. het schip minder luxe was
2. er bijna geen land in zicht was. Je voer over grote waterplassen.
3. gidsen niet goed, veel te lange verhalen, behalve die van Greifswald. Hij sprak goed Engels en
had een interessant verhaal.
4. bij het ontbijt moest je al aangeven wat je voor de lunch en avondeten wilde gebruiken.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte mevrouw van den Brink, Jammer genoeg waardeert u deze keer uw reis met slechts 2,5 ster. U zult begrijpen dat wij hier van schrikken. Wij streven immers naar waarderingen van 5 sterren. U... Geachte mevrouw van den Brink, Jammer genoeg waardeert u deze keer uw reis met slechts 2,5 ster. U zult begrijpen dat wij hier van schrikken. Wij streven immers naar waarderingen van 5 sterren. U mag van Friendship Cruises met een gerust hart veel verwachten. Daarom besteden we veel aandacht aan transparante informatie vooraf. Op zowel onze website alsmede in de uitgebreide reisdocumentatie die u 3 weken voor vertrek van ons ontvangt, informeren wij u uitgebreid over tal van reis technische aspecten. 40 jaar ervaring leert ons dat we zodoende misverstanden tijdens de reis voorkomen. Bij Friendship Cruises kunt u kiezen uit 21 rivieren en 22 varende hotels in het 4-en 5-sterren segment. Tot nu boekte u bij ons voornamelijk cruises op 5***** sterren schepen. Nu koos u voor een 4**** schip tijdens de cruise Baltische Eilanden. Dat is inderdaad een sterretje minder. Mogelijk was u het voorheen een tikkeltje luxer gewend. Dit neemt niet weg dat wij uw reiservaringen zeer serieus nemen en met de rederij zullen bespreken. U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemans oren zijn gericht. Ik dank u hartelijk dat u de moeite heeft willen nemen uw reiservaringen met ons te willen delen. Zodoende kunnen we de vinger aan de pols houden en daar waar mogelijk het de volgende keer beter doen. Zonder aan uw reiservaringen iets af te doen maak ik u graag deelgenoot hoe uw medepassagiers deze cruise hebben ervaren. Reis algemeen 8,7 De touringcarreis: heen 8,7 De touringcarreis: terug 8,7 Uw hotelschip 8,0 Uw hotelschip, uw cabine 8,3 Uw hotelschip, service cabine 8,7 Uw hotelschip, service restaurant 8,7 Uw hotelschip, service salon 8,3 Uw hotelschip, kwaliteit maaltijden 8,3 Uw hotelschip, variatie maaltijden 8,3 Cruiseleader, contact en omgang met groep 9,0 Cruiseleader, cruise organisatie 8,7 Cruiseleader, informatie over bezienswaardigheden tijdens de vaart 8,0 Excursieprogramma, lokale gidsen 8,0 Excursieprogramma, touringcar 8,3 Excursieprogramma, excursie inhoud 7,0 Gemiddelde score van uw medepassagiers 8,4 (In onze enquête is een 9 het hoogst haalbare) Graag spreken we de wens uit u nog eens te mogen begroeten aan boord van onze varende hotels. Met vriendelijke groet, Mandy van Raaij Friendship Cruises

Gerry Vossenberg

De Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

uitstekend. goede begeleiding. alle gidsen in Nederlands (niet alle gidsen waren evengoed) heel fijn dat de bussen meegaan. Goed hotel op de heenweg.

M de Prez-Mulder

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige reis. Uitstekende verzorging aan boord. Prima chauffeur Arjan en reisleidster Annemarie Aardewerk.