T. Bruins-Huisman

Heel plezierig

Ellen

Wolga Rusland

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Wij waren met een bevriend echtpaar en hebben alle vier de cruise als “fantastisch” ervaren met een goede afwisseling van drie dagen verblijf hotel, 7 dagen boot en weer drie dagen hotel.
Wel hadden wij het geluk dat we prachtig weer hadden en dat is zonder meer op een boot heel belangrijk daar de cabine aan de kleine kant was. Het personeel van de Volga Dream was vanaf de luchthaven in Moskou tot met het vertrek in St.Petersburg buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en correct en niets was te veel. Bij de excursies hadden wij ( totale groep van 14 mensen) zeer enthousiaste en kundige gidsen! Kortom: een bijzondere reis met veel cultuur, voortreffelijk eten en verzorging op de boot en perfecte centraal gelegen hotels!

C van Lintel

Wolga oa

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

zeer prettig en aangenaam.

Ballieux

Donou

uiterst plezierig

Jacques van den Berg

De Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

We hebben genoten en de reis heeft aan onze verwachtingen voldaan. Alles zat logistiek goed in elkaar. De excursies waren prima georganiseerd en voorzien van vriendelijke en deskundige gidsen. De crew was geweldig.

Ballieux G.C.J.

Doneau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Uitstekend.Wij hebben als Ned. passagiers onze erkentelijkheid en dank in een loflied tot uitdrukking gebracht.
P.S. De ervaring met onze reisleidster is boven alle lof verheven.

Eem punt van verbetering: De temperatuur on de longroom tijdens het diner was onaangenaam hoog/

greta speybrouck

Douro

Heel mooie vaarroute.
De junior suite is eigenlijk geen echte meerwaarde (1 extra ladenkast en een onnodig grote badkamer met bad - normale
cabine heeft een kleinere maar veel practischere badkamer met douche).
Vriendelijke crew.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte mevrouw Speybrouck,
Dank voor uw reactie in deze review. Jammer genoeg geeft u ons een 7 en eerlijk gezegd is dat lager dan wij gewend zijn. Wij gaan minimaal voor een 8. Het spijt ons bijzonder dat u met name over de grootte van uw kamer minder goed te spreken bent. Navraag leert ons dat u geboekt heeft voor een Junior suite van 20 m². Vergeleken met de reguliere kamers is dat 6 m² meer. Tevens beschikt uw kamer over twee grote panorama schuifpui en Frans balkon. Daarnaast heeft u het comfort van een ruime royale badkamer. Het spijt ons bijzonder dat deze kamer u desondanks aanleiding geeft uw reis met een 7 te waarderen. Om misverstanden en teleurstelling te voorkomen besteed Friendship Cruises veel aandacht aan informatie vooraf op de website door middel van tekst en fotopresentatie. Zodoende weet u vooraf wat u van ons kunt verwachten. We spreken de wens uit u toch nog eens aan boord van een van onze varende hotels te mogen begroeten.

A.Hertzberger

De Seine

A. Hopmans

Seine

AJM Heijnen-Peeters

De Rhône en Saône cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De cruise was geweldig! Erg goed verzorgd alles. Mooi schip en mooie schone cabine . Fijn personeel .