R.J.Bos

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel prettig goed verzorgd. Alleen de excursies worden afgeraffeld. Prijs kwaliteit is ver te zoeken.

Reactie Friendship Cruises:

Hartelijk dank voor uw review.
De excursies aan boord van hotelschip Select Belvedere worden uitgevoerd door de rederij.
We vinden het jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent over...
Hartelijk dank voor uw review.
We vinden het jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent over de uitvoering hiervan.
Wij zullen uw opmerking doorgeven aan de rederij, zodat zij daar waar nodig verbeteringen door kunnen voeren.
Dank dat u ons deelgenoot heeft gemaakt van uw reiservaring.

Sonneborn

De seine

Zeer positief

Johan Schryvers

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige cruise. Zeer goede Nederlandse gids. Luxueuse touringcar met vriendelijke en gedienstige chauffeur. Ook mijn reisgezelschap, waaronder mijn 90-jarige moeder, hebben allen genoten. Het... Geweldige cruise. Zeer goede Nederlandse gids. Luxueuse touringcar met vriendelijke en gedienstige chauffeur. Ook mijn reisgezelschap, waaronder mijn 90-jarige moeder, hebben allen genoten. Het schip, de Amadeus Silver2, is zeker 5 sterren waard. Zeer comfortabel, alles pikfijn in orde, geweldige keuken en toffe cruisemanager. Dus alles positief !!

Jpschaap

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Top met een top reisleider Abram muller

R. van Voorst

Donau tot punt 0

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige ervaring, goede begeleiding van Annemarie Aardewerk.

r van Oppen

De Mekong

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

boeiend,voortreffelijk begeleid,interessant,een kleine groep gasten,uitstekende keuken

Van den Eynde Marie-Josée

Douro

Zeer ontspannen

J. Mendlik

De Douro

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Goed verzorgd en prettige sfeer. Ondanks slechte weer veel interessants beleefd. De hutten ( veranda) waren wel heel klein.