De graaf

Kerst Rijn cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldig nieuwe boot de hs robert Burns zeer vriendelijk personeel heerlijk eten hebben ons heerlijk laten verwennen met massages echt een aanrader top

J.E.Veldman

Kerst cruise Duitsland

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Zeer goed verzorgt.Maaltijden uitstekend.Verblijf in onze suite prima.Personeel en begeleiding uiterst vriendelijk. Interessante tafelgenoten ontmoet.Prima nazorg,nadat mijn echtgenote bij het... Zeer goed verzorgt.Maaltijden uitstekend.Verblijf in onze suite prima.Personeel en begeleiding uiterst vriendelijk. Interessante tafelgenoten ontmoet.Prima nazorg,nadat mijn echtgenote bij het verlaten vann het schip in Dusseldorf haar pasjes was verloren in een van de wandelgangen.Terug bezorgd per courier bij ons thuis in Vianen! Top.

Henk Tekse

De Rijn cruises, (Kerstcruises 2018, met de Robert Burn.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Als zeer geslaagd en een bijzondere ervaring met de Kerstdagen.

hennie scheerhoorn

Donau

fantastisch

Gerrit Jan Blankemeijer

Seine kerstcruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Goede organisatie, uitstekende gidsen, prima schip, vriendelijke en deskundige bediening. Een gevarieerde reis.

Mevr. J. Nieuwenhuizen

Afgelopen jaar op de Seine (aug./sept.) en de Rijn (dec.)

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Beide cruises als zeer aangenaam. Vooral de Kerstcruise over de Rijn. Ik wist niet wat ik mij daar bij moest indenken, om in deze periode een cruise te maken. Maar al met al is het mij reuze... Beide cruises als zeer aangenaam. Vooral de Kerstcruise over de Rijn. Ik wist niet wat ik mij daar bij moest indenken, om in deze periode een cruise te maken. Maar al met al is het mij reuze meegevallen. Vooral het Kerstconcert in de basiliek te Koblenz heeft op mij een bijzondere indruk achtergelaten. Dus al met al een '10'!!!!

adrie van mook

De rijn

heel gezellig met kerst

B.A. de Wolf

Kerstcruise op de Rijn met HS Esprit

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ik heb deze reis al eerder gemaakt en wederom een mooi schip ,prima hut
maaltijden goed verzorgd, vriendelijk personeel , reisleiders actief en behulpzaam
Aldus een geslaagde kerst

L. de Rooy-van Ralem

Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een heel goed verzorgde reis

maja van der zijden

De seine