Jonkhoff/Piepenbroek

Kerstcruise Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Als buitengewoon prettig, zowel betreffende het schip als de bemanning: zowel de priveruimte(de kajuit) als de algemene zalen
waren van die aard, dat we deze reizen bij vrienden hebben aanbevolen met positief resultaat.

Jonker

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Uitstekend verzorgd. Afwisselend programma.

johanna ples-van der hoeven

Zeer goed

Wil Hoenderop

Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Super. Jammer dat dat geweldige schip, Robert Burns niet meer voor Friendship zal varen. Een groot gemis want het was het paradepaardje van Uw vloot

A. van de Wiel- van de Meerendonk

Over de Rijn.

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was een geweldige ervaring. Super vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend. De kamers zagen eruit als een chique hotelkamer.

J.J.Leeflang

De Mekong

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was een bijzondere ervaring. Het schip ademde een nostalgische romantische sfeer uit. Door het kleine aantal medepassagiers (ca. 50) van diverse nationaliteiten ontstond al snel een goede band. Het eten was voortreffelijk en de bemanning uiterst behulpzaam en voorkomend. De excursies waren goed voorbereid en interessant.

A.M.C. van Roon

Donau Kerstcruise

Geweldig

Wil Schute-Bruysters

Kerstcruise Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldig schip, vriendelijke bemanning, goede chauffeur en 2 buitengewoon prettige begeleiders. Verleden jaar heb ik ook met Friendship de Kerst Donau cruise gemaakt, maar ik vond daar het restaurant personeel kundiger en veel soepeler werken, hoewel er toen veel meer gasten waren. Ook vond ik de keuken verleden jaar duidelijk beter. Al met al heb ik de reis toch positief ervaren en zal zeker nog eens met Uw organisatie meegaan.

loeckx brigitte

Kerstcruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

heel aangenaam en super personeel alles naar wens geen enkele opmerking zeker aanraden aan iedereen ongelooflijke cruis
als aanrader super nogmaals hartelijk dank voor deze mooie dagen
mvgr Loeckx Brigitte