m.e.e. Zonnenberg-Hoogeveen

Rhone

prachtig, maar HEET

J. van den Berg

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Wij hadden hoge verwachtingen van deze cruise. Het viel ons zeer tegen.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer en mevrouw van den Berg,

Jammer genoeg waardeert u de reis met slechts 2,5 ster. U zult begrijpen dat wij hier van schrikken en streven naar waarderingen van 5 sterren. Afgelopen vrijdag mocht ik telefonisch met u spreken en naast lof over de cabine, het restaurantpersoneel en de culinaire hoogstandjes was u toch minder te spreken over de vaarroute, bepaalde excursies en het receptiepersoneel. Uw reiservaringen zullen wij met de rederij bespreken. U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemans oren zijn gericht.

Ik dank u hartelijk dat u de moeite heeft willen nemen uw reiservaringen met ons te willen delen. Zodoende kunnen we de vinger aan de pols houden en daar waar mogelijk het de volgende keer beter doen.

Graag maak ik u deelgenoot van het feit dat uw medepassagiers deze Donaudelta cruise hebben ervaren met een score van 7,8 gemiddeld.
In onze enquête uitslagen is een 9 het hoogst haalbare.

Wij spreken de wens uit u nog eens te mogen begroeten aan boord van onze varende hotels.

Wendy Bogaard-Blokland

kalman

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De Donau is een mooie rivier met veel bezienswaardigheden onderweg. Miste wel eens de uitleg waar we langs kwamen maar gelukkig had ik een kaart. Het schip was zijn sterren waard. De informatie vooraf was kompleet

J. J. Nuis

De Haas

De Donau

Fantastisch!

K.H. Stuut.

Over de Rijn en een gedeelte van de Moezel tot aan Bazel.
J

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een geweldig mooie reis met een goede bediening

F. Verhagen

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Als een fantastische reis! Eten heerlijk, kamer geweldig en schoon, het personeel zó aardig en ongedwongen!

Claartje Strumphler-Dekker

Uitstekend

a. oostra

Mississippi

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

prettig, ontspannend, goed verzorgd, beetje saai