A jansen

Rijnmoezel. 26 oktober 2018

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ik heb maar een woord nodig. TOP

F. Meulendijks

De Donau van Passau tot aan de Zwarte Zee en terug , was de bedoeling.! We zijn vanaf dag 2 geconfronteerd met doorvaar problemen door te lage waterstand, die naar onze informatie al langer bekend...

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De boot, de accommodatie en de verzorging was prima. We betaalden meer dan € 3.200 voor deze teleurstelling, blijkt na uitbetaling van de restutie. Op onze reclames na thuiskomst wordt tot op heden niet gereageerd.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer Meulendijks,

Samen met u vinden wij het heel erg spijtig dat de reis over de Donau naar de Zwarte Zee niet is gerealiseerd zoals gepland. Wij begrijpen uw teleurstelling. De extreme droogte en daarmee gepaard gaande lage waterstanden noodzaakte ons het vaarschema om nautische redenen aan te passen. Gedurende de 40 jaar dat wij riviercruises organiseren hebben wij deze omstandigheden niet eerder meegemaakt. Ons voorstel om op de 5e dag de reis te beëindigen heeft u geaccepteerd en aansluitend hebben wij u terstond de niet genoten vakantiedagen gerestitueerd. Uit het boekingsdossier is ons gebleken dat wij met enige regelmaat correspondentie hebben gevoerd met mevrouw van Dijck, met wie u deze reis heeft geboekt. Wij herkennen ons daarom ook niet in uw opmerking waarin u aangeeft dat u niets van Friendship Cruises heeft gehoord daar wij meermaals met mevrouw van Dijck zowel schriftelijk als mondeling contact hebben gehad. We spreken de wens uit dat wij u toch nog eens aan boord van één van onze varende hotels mogen begroeten.

Cees van Pelt
Directeur Friendship Cruises

J.J.Nuis en R.M. van der Heijden-Lamb

Passau-Donau-Zwarte Zee-Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Mooie reis, mooie cabin, uitstekende verzorging en keuken. Ruim aanbod aan landexcursies.
Een koelkast in de hut zou fijn zijn geweest. De airconditioning moet veranderd worden zodat het hoofdeinde van de bedden niet in de luchtstroom ligt. Daardoor konden velen de airco 's-nacht niet gebruiken.

Keimpe Kuipers

SeineGoed

Hotel uitstekend
restaurant : prima
Uitstapjes meestal prima, soms te druk (bijv Tuinen van Monet)

Van Vliet

De Donau

Geweldig

J.M. Anne Marie Wortman-Bongers

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prima, We hadden last van de lage waterstand, konden niet in Passau aan boord we hadden zelfs het verkeerde schip zodat we in Wenen naar een ander schip gingen. Alles werd prima geregeld, mijn waardering hiervoor!

B.l.doolaard

Donau

Uitstekend

M. Mulder

Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het schip en de verzorging aan boord waren uitstekend.
De reisbegeleiding was af en toe wat chaotisch.
Dit kwam mede doordat een behoorlijk aantal passagiers slecht ter been was. Meerdere valpartijen waardoor zelfs 3 mensen naar het ziekenhuis moesten.

F. de Groot

Saône en Rhone

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

absoluut totvolle tevredenheid van zowel van mijzelf als van mijn vrouw.
Cruise vol verrassingen en uitstekende verzorging.

c. k .Verdonk v. d . Kreeke

Rhône cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ondanks de hitte een heel goede reis gehad.