Ballieux G.C.J.

Doneau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Uitstekend.Wij hebben als Ned. passagiers onze erkentelijkheid en dank in een loflied tot uitdrukking gebracht.
P.S. De ervaring met onze reisleidster is boven alle lof verheven.

Eem punt van verbetering: De temperatuur on de longroom tijdens het diner was onaangenaam hoog/

greta speybrouck

Douro

Heel mooie vaarroute.
De junior suite is eigenlijk geen echte meerwaarde (1 extra ladenkast en een onnodig grote badkamer met bad - normale
cabine heeft een kleinere maar veel practischere badkamer met douche).
Vriendelijke crew.

Reactie Friendship Cruises:

Geachte mevrouw Speybrouck,
Dank voor uw reactie in deze review. Jammer genoeg geeft u ons een 7 en eerlijk gezegd is dat lager dan wij gewend zijn. Wij gaan minimaal voor een 8. Het spijt ons bijzonder dat u met name over de grootte van uw kamer minder goed te spreken bent. Navraag leert ons dat u geboekt heeft voor een Junior suite van 20 m². Vergeleken met de reguliere kamers is dat 6 m² meer. Tevens beschikt uw kamer over twee grote panorama schuifpui en Frans balkon. Daarnaast heeft u het comfort van een ruime royale badkamer. Het spijt ons bijzonder dat deze kamer u desondanks aanleiding geeft uw reis met een 7 te waarderen. Om misverstanden en teleurstelling te voorkomen besteed Friendship Cruises veel aandacht aan informatie vooraf op de website door middel van tekst en fotopresentatie. Zodoende weet u vooraf wat u van ons kunt verwachten. We spreken de wens uit u toch nog eens aan boord van een van onze varende hotels te mogen begroeten.

A.Hertzberger

De Seine

A. Hopmans

Seine

AJM Heijnen-Peeters

De Rhône en Saône cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De cruise was geweldig! Erg goed verzorgd alles. Mooi schip en mooie schone cabine . Fijn personeel .

Richard. Ras

De Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel mooi en goed verzorgd

Sjoerd Rekker

Over de Douro in Portugal

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was de eerste keer dat mijn partner en ik een dergelijke cruise hebben gemaakt en dat is ons goed bevallen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel aan boord. Wij hadden het complete excursiepakket geboekt, maar dat bleek achteraf door onze lichamelijke beperkingen een wat te zwaar programma. De excursies waren overigens prima verzorgd en ook interessant.

Ad en Lia Marcelissen

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een bijzonder mooie cruise van Passau naar de zwarte zee en terug, met een prachtig schip en een erg vriendelijke bemanning, wij hebben er van genoten.

H. Doorn

Rhone / Saone

boeiend

Jan Kaub

Over de Saône en de Rhône

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was een fantastische vakantie. De service aan boord was erg goed en onze chauffeur en reisleidster hebben er voor gezorgd dat onze reis en de excursies zeer geslaagd waren. Volgend jaar weer met Friendship Cruises