mevrouw W.van Beuzekom

Een topper; heb genoten!

J. J. Koole

Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De cruise op zich was excelent, alleen kregen wij cabin no 231 op het Strausdek toegewezen, hetgeen we dus nooit meer zullen accepteren i.v.m. geluidoverlast van zowel de motor bij het varen en de pompen tijdens het aangemeerd liggen.

J.A.J.Roufs

Seine

Uitstekend

Mariska appelman

Amazone

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Volledig in de watten gelegd. Een unieke combinatie van luxe in een bijzonder reservaat met uitzonderlijke natuurlijke krachten. Zwemmen met de sprankelende energie van de roze dolfijnen, piranha’s vissen bij zonsondergang, toasten met een heerlijke frisse cocktail op het leven, ervaar de wijsheid van de locale indianen die rechtstreekse afstammelingen blijken te zijn van de Inca’s. Destijds op de vlucht voor de Spanjaarden. Wat een vriendelijke, uiterst behulpzame bevolking.

J Vermeeren

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Mooie reis met leuke excursies. We werden uitstekend begeleidt door onze Cruiseleader Marianne Revenich.
We werden verrast door de keuken die ons elke dag voorzag van heerlijk eten van hoge kwaliteit. In de middag koffie met gebak.
Het schip is ons goed bevallen behalve het zonnedek. Daar waren veel te weinig stoelen en zonneschermen.
Met het mooie weer moet je ook van het zonnedek gebruik kunnen maken. Het antwoord ja is bekend maar we doen er
niets aan. Dat kost dus punten.

Reactie Friendship Cruises:

Dank voor uw review.
Wij hebben uw opmerkingen m.b.t. het aantal stoelen op het Zonnedek doorgegeven aan de rederij, zodat zij daar hun voordeel mee kunnen doen.
Dank dat u ons deelgenoot maakt van uw ervaringen. Zo kunnen wij, daar waar nodigen, verbeteringen doorvoeren.

R.J.Bos

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heel prettig goed verzorgd. Alleen de excursies worden afgeraffeld. Prijs kwaliteit is ver te zoeken.

Reactie Friendship Cruises:

Hartelijk dank voor uw review.
De excursies aan boord van hotelschip Select Belvedere worden uitgevoerd door de rederij.
We vinden het jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent over de uitvoering hiervan.
Wij zullen uw opmerking doorgeven aan de rederij, zodat zij daar waar nodig verbeteringen door kunnen voeren.
Dank dat u ons deelgenoot heeft gemaakt van uw reiservaring.

Sonneborn

De seine

Zeer positief

Johan Schryvers

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Geweldige cruise. Zeer goede Nederlandse gids. Luxueuse touringcar met vriendelijke en gedienstige chauffeur. Ook mijn reisgezelschap, waaronder mijn 90-jarige moeder, hebben allen genoten. Het schip, de Amadeus Silver2, is zeker 5 sterren waard. Zeer comfortabel, alles pikfijn in orde, geweldige keuken en toffe cruisemanager. Dus alles positief !!