de Boer

4-daagse Hollandcruise: IJsselmeer en Waddenzee

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

We vonden het jammer dat op de 2e dag een 5 uur durende excursie hadden en we 11/2 uur vaartocht. Veel tijd gehad om door te brengen in Medeblik en op de 3de dag nog maar weinig tijd voor Hoorn na... We vonden het jammer dat op de 2e dag een 5 uur durende excursie hadden en we 11/2 uur vaartocht. Veel tijd gehad om door te brengen in Medeblik en op de 3de dag nog maar weinig tijd voor Hoorn na het Gala diner. Op de 3e dag een groot deel van de nacht gevaren en hebben daardoor het genoegen van het varen gemist .
De reisleider had het steeds over 4 prachtige dagen, terwijl op dag 4 de reis al om 9.00 uur 's morgens eindigde. Dit was vooraf bekend en dan komt zo'n opmerking vreemd over. Bij de excursie misten we de Quiet Vox headset.
De boot en verzorging door het personeel was uitstekend.
Het was onze eerste kennismaking met deze soort vakanties

Speelman

4-daagse Hollandcruise: IJsselmeer en Waddenzee

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Zover is het niet gekomen. Nadat alle gegevens waren ingevuld krijg je na een dag de mededeling dat de reis is overboekt. Van deze overboeking staat niets op de site. Ook een dag na de afwijzing... Zover is het niet gekomen. Nadat alle gegevens waren ingevuld krijg je na een dag de mededeling dat de reis is overboekt. Van deze overboeking staat niets op de site. Ook een dag na de afwijzing staat er niets op de site van overboeking en kan je nog steeds een aanvraag doen tot reservering. Dus voorkom een teleurstelling!

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer Speelman,
Geachte heer Speelman,
Wij kennen elkaar (nog) niet persoonlijk. Tot op heden heeft u nog geen riviercruise met Friendship gemaakt en toch bent u al ontevreden over ons familiereisbedrijf.
Meer dan 40 jaar ervaring leert ons dat een tevreden passagier onze beste ambassadeur is. Wij koesteren een persoonlijke relatie met onze passagiers. Friendship cruises geeft ook u graag persoonlijk (telefonisch) advies over welke riviercruise het beste aansluit bij uw wensen.
Ondanks diverse pogingen is het ons niet gelukt met u in contact en gesprek te komen. Wij gunnen u van harte een welvarende riviercruise aan boord van een onze varende hotels 5*****sterren luxe. Mocht u daar nog voor open staan, schroom dan a.u.b. niet en laat het ons weten.
Wij leggen graag de loopplank voor u uit.
Cees van Pelt

Bijzonder Genot

R.A.Wolderling

Rijn/moesel

Mooie reis , goede uitleg waar we langs voeren ,
bij onze excursie goede voorlichting

A. van der Werf

Rijn

uitstekend

R.A.Wolderling

De Rijn en een stukje de Moesel

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prachtige reis gehad , goed verzorgd , ondanks de corona maatregelen .
Prachtige hut

Rijn en Moezel

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Heerlijk, ontspannen met vriendelijke- en jonge mensen om ons heen en goede verzorging.

Fam. Wiggers

Rijn

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Buitengewoon goed: heel gezellig, prima verblijf aam boord, mooie omgeving

A.J.B. (Ton) Gremie

Over de Rijn en de Moezel

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het was een prachtig schip (Grace), met uitstekende bemanning, een keuken met deskundige koks, erg gastvrije en servicegerichte bediening en vriendelijke bemanning die zorgde voor het aanmeren en... Het was een prachtig schip (Grace), met uitstekende bemanning, een keuken met deskundige koks, erg gastvrije en servicegerichte bediening en vriendelijke bemanning die zorgde voor het aanmeren en het plaatsen van de loopbruggen. De 14-daagse reis was een verrassend mooi traject met mooie aanlegplaatsen en een aanbod van leuke excursies. Er was zorgvuldige aandacht voor de regels in verband met Covid-19. Ook bevonden wij ons tussen erg prettige medereizigers. Kortom voor herhaling aan te bevelen.