F. Meulendijks

De Donau van Passau tot aan de Zwarte Zee en terug , was de bedoeling.! We zijn vanaf dag 2 geconfronteerd met doorvaar problemen door te lage waterstand, die naar onze informatie al langer bekend...

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

De boot, de accommodatie en de verzorging was prima. We betaalden meer dan € 3.200 voor deze teleurstelling, blijkt na uitbetaling van de restutie. Op onze reclames na thuiskomst wordt tot op heden niet gereageerd.

J.J.Nuis en R.M. van der Heijden-Lamb

Passau-Donau-Zwarte Zee-Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Mooie reis, mooie cabin, uitstekende verzorging en keuken. Ruim aanbod aan landexcursies.
Een koelkast in de hut zou fijn zijn geweest. De airconditioning moet veranderd worden zodat het hoofdeinde van de bedden niet in de luchtstroom ligt. Daardoor konden velen de airco 's-nacht niet gebruiken.

Keimpe Kuipers

SeineGoed

Hotel uitstekend
restaurant : prima
Uitstapjes meestal prima, soms te druk (bijv Tuinen van Monet)

Van Vliet

De Donau

Geweldig

J.M. Anne Marie Wortman-Bongers

Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prima, We hadden last van de lage waterstand, konden niet in Passau aan boord we hadden zelfs het verkeerde schip zodat we in Wenen naar een ander schip gingen. Alles werd prima geregeld, mijn waardering hiervoor!

B.l.doolaard

Donau

Uitstekend

M. Mulder

Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Het schip en de verzorging aan boord waren uitstekend.
De reisbegeleiding was af en toe wat chaotisch.
Dit kwam mede doordat een behoorlijk aantal passagiers slecht ter been was. Meerdere valpartijen waardoor zelfs 3 mensen naar het ziekenhuis moesten.

F. de Groot

Saône en Rhone

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

absoluut totvolle tevredenheid van zowel van mijzelf als van mijn vrouw.
Cruise vol verrassingen en uitstekende verzorging.

c. k .Verdonk v. d . Kreeke

Rhône cruise

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Ondanks de hitte een heel goede reis gehad.

J.L.M. Maas

Rhône Saône

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Fantastisch Mooi schip goede service en heel vriendelijk personeel.
een minpuntje de terug reis in een keer naar Nederland is voor oudere mensen niet te doen een reis van 14 uur.