K. van Kaam

Donau Delta

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Matig, de Amadeus Queen is zeker geen 5*****luxe schip, zeer onervaren personeel, eten viel erg tegen. Suite was uitgerust met bedden van elk slechts 70 cm breed. Ook het voorprogramma was rommelig en geen 5***** kwaliteit. Klachten worden niet serieus genomen

Reactie Friendship Cruises:

Geachte heer en mevrouw van Kaam,

Graag maak ik van de gelegenheid gebruik ook op uw tweede mail te reageren.
Hoewel de eerste brief aan u voor de volle 100% door mij zelf is behandeld en geconcipieerd, maar niet door mij zelf is ondertekend, reageer ik deze keer op uw verzoek persoonlijk. Als familiebedrijf is het al 40 jaar onze eerste taak en verantwoording van elke passagier een ambassadeur te maken. Tevreden cliënten vormen immers het bestaansrecht van onze onderneming. Friendship Cruises vaart met de mooiste hotelschepen van Europa. De laatste 3 jaar hebben wij inderdaad 10 nieuwe schepen verwelkomd in onze vloot. Naast de drie van Amadeus, onze cruise partner uit Oostenrijk, waren dat o.a. ook 5 schepen van onze cruise partner en rederij uit Zwitserland. De overige 2 van twee andere reders. Beide eerdergenoemde reders zijn evenals Friendship familiebedrijven. Zij hebben samen met ons gemeen dat we een grote hekel hebben aan klachten. Juist om die rede werken wij respectievelijk 15 en 40 jaar met hen samen. Zonder aan uw reiservaringen iets af te doen, hebben wij u deelgenoot gemaakt van de reiservaringen en beoordelingen van uw reisgenoten op de cruise. Mogelijk dat wij met onze 5 sterren vloot en service niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. U kunt er van verzekerd zijn dat uw opmerkingen niet aan dovemansoren zijn gericht. We zullen uw opmerkingen met de rederij delen en ook intern er ons voordeel mee doen. De les die wij er deze keer uit leren is: Bij het eerste contact met de cliënt nog beter luisteren naar de specifieke wensen en verwachtingen. Daardoor kunnen wij u nog beter adviseren welke cruise en welk schip met welke service het beste bij uw wensen aansluit.

U mag van Friendship Cruises veel verwachten. Zo is een royale keus uit luxe schepen, maar ook keus in service niveau. Inmiddels denk ik te weten wat uw verwachtingspatroon is. Tegen die achtergrond kan ik u de, eveneens in ons programma gepresenteerde, rivier cruises met butlerservice aanbevelen. Zowel in onze reisgids als op onze website heeft u kennis kunnen maken met de All Inclusive service op de varende hotels van de Scenic Collection. De service aan boord van deze varende hotels gaat nog een stapje verder.

Elke cruise en elk varend hotel heeft z'n eigen karakter, aantal sterren en service concept. Mogelijk dat een cruise uit ons programma met de Scenic Collection wel aansluit bij uw wensen en verwachtingspatroon.

We begroeten u graag nog eens als cliënt aan boord en maken er graag een welvarende vakantie van.

Met vriendelijke groeten,
Cees van Pelt
Friendship Cruises

Dirk van Hoorn

Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Prettige cruise met interessante omgeving en uitstapjes

Loes Kieviet

Zeer fijn en goed

P.van Breugel

De Seine

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Een geweldige reis met aansprekende excursies , een voortreffelijke reisleider op een fantastisch schip.
Een comfortabele bijkomstigheid is de eigen touringcar die alle excursies compleet maakt. !!

AM Meijer

Rijn, Donau, Seine, Rhône

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Cruises zijn altijd perfect geregeld, mooie schepen, goede service, vriendelijk personeel. Jammer dat ze wel heel duur zijn en dat je daarnaast nog apart moet betalen voor Wi-Fi en fooi voor het personeel.

C.A.Schut

De Donau

Hoe heeft u uw cruise ervaren?

Bijzonder goed ! Aan boord was de verzorging uitstekend en de sfeer extra verhoogd door elke dag bij de thee en in de avond na het diner live muziek . Het eten was een grote verwennerij en de bediening ook . De steden waar we aanlegden waren erg de moeite waard om te bezichtigen . Ik heb prachtig mooi weer getroffen en heb daarom volop kunnen genieten van het bovendek .

Bertine van Rossum

Super