Destin

G.E.

Riviercruise Rhône Saône

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het is een fantastische riviercruise , mooie boot , geweldig eten . Echter heb je een klacht over je cabine dan zijn ze van Destin niet thuis . Het probleem wordt niet opgelost en halsstarrig... Het is een fantastische riviercruise , mooie boot , geweldig eten . Echter heb je een klacht over je cabine dan zijn ze van Destin niet thuis . Het probleem wordt niet opgelost en halsstarrig blijven ze bij hun mening . Niet klantvriendelijk en weinig souplesse.

Reactie Destin:

Geachte mevrouw Evers,
Geachte mevrouw Evers,
U waardeert uw Rhône reis met de Voyage met slechts 1 ster. In een eerder stadium hebben wij schriftelijk gereageerd op uw reiservaring. U bent met name slecht te spreken over uw kamer. Nalezen van uw boekingsdossier leert ons:
* dat u de reis niet direct bij Friendship Cruises maar via Personal Touch Travel heeft geboekt.
* dat u aan boord gelogeerd heeft in de kamer waar u voor geboekt en betaald heeft, te weten een B-cabine Economy.
Om tijdens de reis teleurstelling te voorkomen besteden wij voorafgaand aan de reservering veel aandacht aan transparante informatie op onze website, in de reisgids en in de reisdocumentatie die u voor vertrek ontvangt. Over uw kamer schrijven wij op de website het volgende:
"Graag maken wij u erop attent dat de machinekamer zich doorgaans achterop het schip bevindt. Om deze reden is geluid en / of trilling (mogelijk) het meest te ervaren in de cabines achterin het schip. Op de meeste schepen bieden wij zogenoemde Economy cabines aan, waarvoor een lagere prijs wordt berekend vanwege de ligging."
Naar wij begrijpen bent u door uw reisbureau van die informatie niet op de hoogte gesteld bij boeking. Dat is heel erg jammer. Dat had veel gedoe en teleurstelling kunnen voorkomen.
Tijdens de reis heeft onze cruiseleader, terstond en terplekke, u een ander type kamer aangeboden, tegen de daarbij behorende meerprijs. Helaas heeft u daar om voor u moverende redenen geen gebruik van willen maken. Nu na afloop van de reis lezen wij uw reactie. Wij zijn ziek van een klacht achteraf. Wij lossen het liever direct op, zodat u kunt genieten van uw riviercruise met ons familiebedrijf. Als geen ander weten wij dat een tevreden gast onze beste ambassadeur is. Naar wij begrijpen bent u dat helaas toch niet. En dat betreuren wij. Het had niet nodig geweest.

Wim de Vos

Donau. 12 dagen. Boekarest - Wenen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldig. Het nodigt uit naar meer soortgelijke reizen

jacqueline laddrak

Venice Simplon Oriënt Express Amsterdam-Venetië

Hoe heeft u uw reis ervaren?

In een woord: fantastisch! Alles en iedereen was van hoog niveau, zowel tijdens de treinreis als in Venetië. Een onvergetelijke trip!
De medewerkers van Incento hebben ons zeer goed geadviseerd...
De medewerkers van Incento hebben ons zeer goed geadviseerd en ondersteund bij de keuze en voorbereiding van deze reis.

Max Krol

Amsterdam- Venetië met de Simplon-Oriënt-Express

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fantastisch van het begin tot het einde

Zwaard

Donau cuise

Super

Theo Mous

9 dagen majestueuze Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Genoten van de reis en de prima kamer e fantastische verzorging aan boord ,jammer van het weerbaar daar heeft niemand invloed op
Top cruise

Naar Brussel, Koningin Elisabeth-wedstrijd

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als heel prettig en goed georganiseerd. Fijne treinreis, prima hotel, mooie plaatsen in de concertzaal, goede tips wat betreft de bezienswaardigheden, alles op loopafstand.

F. A. van Gog

De riviercruise over de Saone en de Rhone.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was een bizondere ervaring. Alles was uitstekend geregeld. De excursie's waren heel interessant onder begeleiding van vakkundige gidsen. We hebben heerlijk gegeten. Er was niets op aan te... Het was een bizondere ervaring. Alles was uitstekend geregeld. De excursie's waren heel interessant onder begeleiding van vakkundige gidsen. We hebben heerlijk gegeten. Er was niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Van Loon

Seine riviercruise