Destin

A.J.B. Gremie

Kerstreis vanuit Rotterdam naar Koblenz v.v.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Mooie vaart met prachtig schip Amadeus Cara met uitstekende verzorging van de maaltijden en stateroom. Er was een goede crew die de gasten hebben ontzorgd. Het door Friendship aangeboden... Mooie vaart met prachtig schip Amadeus Cara met uitstekende verzorging van de maaltijden en stateroom. Er was een goede crew die de gasten hebben ontzorgd. Het door Friendship aangeboden kerstconcert was van zorgvuldig gekozen en mooi uitgevoerd.

Hein van Berkel

Rijn-reis Oud en Nieuw op de Advance.

Zeer goed

Vision for beauty

Azië cruise

Fantastisch

A.G. Noordhoek

Vanuit Rotterdam Oud en Nieuwjaar Rijn briviercruise met de Advance. Duur van de cruise 7n dagen.

Meer dan voortreffelijk.

Friendship riviercruise.

De kerstreis vanuit Rotterdam over de Rijn naar Duitsland en terug.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldig goed verzorgd, heerlijk eten, prima slaapkamer.

van broekhoven

heel gezellig en goed

Jeroen en Karin

Wij hebben een cruise gemaakt met de Silver Nova van New York naar Lima

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Wij hebben een fantastische tijd gehad op ons varende hotel. 's Avonds gaan slapen en de volgende ochtend wakker worden op een totaal nieuwe en onbekende plek is heel romantisch en avontuurlijk. Ook... Wij hebben een fantastische tijd gehad op ons varende hotel. 's Avonds gaan slapen en de volgende ochtend wakker worden op een totaal nieuwe en onbekende plek is heel romantisch en avontuurlijk. Ook beviel het ons heel erg goed dat je maar 1 keer je koffer hoeft uit te pakken en pas aan het eind van de reis weer in te pakken. Geen gesleep met spullen en wel allerlei afwisselende landen aandoen en nieuwe plaatsen ontdekken. Omdat het schip met zo'n 700 gasten relatief klein en erg luxe was en er veel afwisselende lounge- zon- en zitplekken, restaurantjes en barretjes waren, hebben wij een hele relaxte en intieme vakantie kunnen beleven. Wij hadden tot voor nu nog nooit eerder een cruise gedaan, maar kunnen het na deze vakantie aan iedereen aanbevelen. De paar dagen vooraf in NY en achteraf in Peru hebben het voor ons tot een onvergetelijke ervaring gemaakt. Dank jullie wel Destin voor het regelen en tot in de puntjes goed organiseren van deze prachtige reis.

Toby Brekelmans

Kerst rijnreis 7 dagen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zeer prettig. We zijn goed verwend, eten was heerlijk en divers en een prachtig kerstconcert.

De Baer

Panamakanaal