Destin

Zeer positief

Marthe van Nes

Seine Symphonie, vertrek 26 april

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heerlijk, goed verzorgd, interessante excursies en prettig gezelschap

E.D. Ottevanger

Rhône en Saône cruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel plezierig; ruime keus aan excursies, met goede gidsen; luxe accommodatie aan boord; ruime keuze aan eten en drinken; vriendelijke reisleider en aardige medewerkers aan boord. En een... Heel plezierig; ruime keus aan excursies, met goede gidsen; luxe accommodatie aan boord; ruime keuze aan eten en drinken; vriendelijke reisleider en aardige medewerkers aan boord. En een fantastische (bus)chauffeur!

Hans

L. de Rooij

11-daagse Kerst en Oud- en nieuwcruise

Matig.
Matig.
Alles was wederom uitstekend geregeld. Mooie hut en lekker eten. Alleen, na 5 dagen, op de terugreis van Bonn naar Rotterdam was ik een beetje hangerig en verzocht ik mijn eten in mijn cabin te laten bezorgen. Er werd mij gevraagd om een Covidtest te doen en tot mijn grote verbazing was ik positief. Er werd mij verstaan gegeven dat ik niet aan boord boord kon blijven en de volgende dag vroeg het schip moest verlaten. Er is toen een taxi voor me gebeld en tot overmaat van ramp was mijn rollator ook nog meegegeven aan een andere taxi. Ik heb later de rollator keurig thuisbezorgd gekregen.
Dus voor mij geen leuke excursies en vuurwerk in Belgie meer.
Nu lees ik in een review van een mede-Coronapassagier dat hij een wrange bijsmaak aan deze reis heeft overgehouden. Hij begrijpt dat u er niet veel aan kunt doen dat er passagiers aan boord komen die ziek zijn maar als er zieken zijn moet dat aan boord anders behandeld worden. Hij en ik zijn toch besmet geraakt aan boord.'
Maar dit alles heeft me er toch nog niet van kunnen weerhouden om weer een 10-daagse Hollands Welvaren toe boeken.
(Ik ben immers een Amadeus cruise Starmember).

Reactie Destin:

Mooi te lezen dat u enerzijds vol lof bent over Friendship Cruises en uw verblijf aan boord van uw 5-sterren hotelschip tijdens de kerstcruise.
Jammer dat u ons desondanks een onvoldoende geeft...
Jammer dat u ons desondanks een onvoldoende geeft voor iets dat buiten onze invloedsfeer ligt, namelijk, uw gezondheid. Helaas bleek u ziek te zijn, Corona.
Met de kennis van nu, 3 maart 2023, zou er niets aan de hand zijn. Het OMT adviseert het kabinet om het advies om in isolatie te gaan bij een positieve coronatest los te laten. Quarantaine, thuisblijven bij klachten of het doen van een zelftest. Het kan allemaal worden losgelaten.
Daar was tijdens de kerstperiode helaas nog geen sprake van.
Goed dat we elkaar telefonisch nog even gesproken hebben en u inmiddels ook alweer de 10-daagse Hollandscruise heeft geboekt met vertrek 20 juni.
Fijn dat we in goede harmonie afscheid namen.
We begroeten u graag 20 juni op de loopplank van hotelschip Amadeus Imperial!
Cees van Pelt
Directeur

Anita de Fijter-Schoenaker

Oud en nieuw Berlijn

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Goed georganiseerd met prachtige concerten.

M.A. Hof-Haehnel

Muziekcruise Kerst 2022

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ik heb genoten van de muziek en de prima verzorging aan boord

Nn.

Een viertal uiteenlopende reizen.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De reizen heb ik in doorsnee als goed ervaren.

D. Monster

Rijncruise Koblenz

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Alles was prima geregeld. Fijne bediening en heerlijk eten. Wij hebben echter een vervelende beleving er aan over gehouden. Iemand aan onze tafel was niet lekker en hij noemde het nasleep van... Alles was prima geregeld. Fijne bediening en heerlijk eten. Wij hebben echter een vervelende beleving er aan over gehouden. Iemand aan onze tafel was niet lekker en hij noemde het nasleep van Corona. Hij had Corona en heeft ons besmet. We hebben de jaarwisseling in bed doorgebracht en ik heb er hartritmestoornissen aan over gehouden. We hebben alle documenten vooraf goed ingevuld en dan overkomt ons zo iets. Een andere dame die aan de tafel zat is ook doodziek geweest. De man zijn vrouw lag ziek in bed terwijl wij dachten dat hij alleen reisde. U begrijpt dat wij een wrange bijsmaak van de reis hebben overgehouden. U kunt hier niet veel aan doen maar als er zieken zijn moet dat aan boord anders behandeld worden lijkt ons.

Reactie Destin:

Wat spijtig te horen dat u toch ziek geworden bent in de staart van de Coronapandemie. We hebben het niet geweten, anders hadden we met u mee kunnen leven. Tijdens de twee Corona jaren zat de hele... Wat spijtig te horen dat u toch ziek geworden bent in de staart van de Coronapandemie. We hebben het niet geweten, anders hadden we met u mee kunnen leven. Tijdens de twee Corona jaren zat de hele wereld op slot en diende iedereen zich strikt te houden aan allerlei protocollen. Vanaf voorjaar 2022 heeft de Overheid alle beperkende regels opgeheven. Geen mondkapjesplicht, geen 1,50 meter afstand, alle restaurants, winkels, bioscopen, theaters zijn geopend. Beurzen en congressen worden weer massaal bezocht. We kunnen weer genieten van kunst en cultuur in musea, theaters of concertgebouwen. Er kan weer massaal gereisd worden zonder testen voor toegang of het verplicht tonen van een Corona inentingsbewijs. We reizen weer volop met de trein, vliegen met KLM en staan op Schiphol massaal in de rij. Het zijn weer de oude tijden. Het is wrang te lezen dat u juist toch nog ziek geworden bent. Als blijk van medeleven wordt een dezer dagen bij u een pakketje met twee goede flessen wijn bezorgd. We hopen dat het naar meer smaakt en spreken de wens uit dat we elkaar deze zomer toch weer eens mogen begroeten op één van onze welvarende rivier cruises.
Cees van Pelt
Directeur