Destin

Fantastisch

Wil Ledel

Donau kerstcruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Topcruise en perfecte organisatie en begeleiding

Ria den Hoedt

Kerstreis over de Rijn.

Zoals vanouds zeer goed.

Ellen de Jong

8 daagse rondreis met de trein door Zwitserland

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldig! Alles top geregeld. Treinen prachtig, hotels geweldig en allemaal vlakbij het station.

Lily Denauw

Per Venice Simplon-Orient-Express van Venetië naar Parijs

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Stond reeds lang op onze bucketlijst, en het werd een super ervaring! Van elke minuut genoten met als kers op de taart de reis aan boord van de Orient-Express. Het was een droom waar we nog lang... Stond reeds lang op onze bucketlijst, en het werd een super ervaring! Van elke minuut genoten met als kers op de taart de reis aan boord van de Orient-Express. Het was een droom waar we nog lang van na kunnen genieten bij het bekijken van ons fotoboek.

Peter en Caroline Willems

Individuele concertreis Wenen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Hannick reizen heeft voor ons een prachtige concertreis verzorgd. Alles was tot in de puntjes geregeld met volledige aandacht voor onze wensen en voorkeuren met een snelle en professionele... Hannick reizen heeft voor ons een prachtige concertreis verzorgd. Alles was tot in de puntjes geregeld met volledige aandacht voor onze wensen en voorkeuren met een snelle en professionele communicatie

Jaap wolf

Naar Keulen begin december 2023

Uitstekend.

Jmca de kort

Istanbul Athene

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Formidabel, zeker door de excellente begeleiding van begin tot eind door Ilse van Destin Travel

Schrijven in Opdracht

Opera reis naar Wenen

Een mooie ervaring

M. Schelling

Treinreis van Vancouver naar Toronto Canada

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Schitterende reis met alle faciliteiten aan boord. Prima geregeld!