FREY

Joost

Prima normale shirts maar koop niet de 'geborduurde' dingen, het logo is inderdaad geborduurd maar zit niet geborduurd op de trui maar gewoon met textiellijm. Dit werkt totaal niet met rare vormen... Prima normale shirts maar koop niet de 'geborduurde' dingen, het logo is inderdaad geborduurd maar zit niet geborduurd op de trui maar gewoon met textiellijm. Dit werkt totaal niet met rare vormen (ik had de pinguin en de paraplu). Binnen een paar keer wassen laten de hoekjes los en ziet het er erg lelijk uit, heb ze nooit meer aan ondanks dat ze er nieuw erg goed uit zagen.
En nee ik was mijn kleren niet warm of met agressief wasmidel!

Reactie FREY:

Hi Joost,
Hi Joost,
Bedankt voor je review! Spijtig om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Het door jou aangekaarte probleem hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Hopelijk wil je ons even een e-mail sturen naar info@freyclothing.com met daarin foto's van het probleem. Dan zullen wij dit grondig onderzoeken en kunnen we wellicht ook nog iets voor jou betekenen.
Graag tot snel!
Team FREY

Michael

Prima, goede service.

Nout

Kwalitatief goede kleding

Twan

Geweldig. Ik heb mijn hele kledingkast vervangen met Frey kleding. Perfecte pasvorm en super comfortabel.

Danny

Top, van het contact tot de levering en het product

Paul

Fijn, flexibel en meedenkend