Tessa

Ik heb een geweldige week met Vinea op het Outdoor Ardennen kamp in België. We hebben heel veel leuke activiteiten ondernomen en geweldige herinneringen gemaakt. De reisleiders hebben ons geholpen... Ik heb een geweldige week met Vinea op het Outdoor Ardennen kamp in België. We hebben heel veel leuke activiteiten ondernomen en geweldige herinneringen gemaakt. De reisleiders hebben ons geholpen onze angsten te overwinnen en waren zelf heel enthousiast om mee te doen en ons te helpen.

Maaike

Er is afgelopen week geen enkel verslag geplaatst en 1x foto’s. Communicatie totaal onduidelijk!

Tristan H.

Superleuke vakanties! Lekker eten alleen soms iets te weinig. Maar de vakanties zijn voor de rest echt top!

Annemijn

Het was super leuk ik heb super veel geleerd iedereen was aardig het was super leuk

Mijn dochter vond het erg leuk, lekker eten, leuke kinderen, grappige leiding en superleuke activiteiten

Gijs

Was echt geweldig!! Een van de leukste twee weken in mijn leven gehad met een geweldige groep, leuke begeleiders en toffe steden!

Gijs

Mijn zoontje kwam erg enthousiast terug vol spannende verhalen! Een vakantie om nooit te vergeten.