Michelle

De opdracht invullen verliep prima. Freelancer gebruikt een simpele manier van de opdracht uploaden. Deze was ook binnen een paar uur goedgekeurd. Contact met de freelancer verliep goed.

Alex

Het platform werkt heel erg goed. Voorheen altijd in loondienst gewerkt. Ik ben heel blij dat ik voor het ZZP’er leven ben gegaan. Momenteel ben ik heel druk met opdrachten en deels zijn die door... Het platform werkt heel erg goed. Voorheen altijd in loondienst gewerkt. Ik ben heel blij dat ik voor het ZZP’er leven ben gegaan. Momenteel ben ik heel druk met opdrachten en deels zijn die door freelancer geworven

Prettige websites, makkelijk te begrijpen. Opdrachten binnenhalen kost aardig wat tijd maar ik vind wel dat Freelancer.nl één van de website is die wel echt leuke opdrachten heeft. Dat is zeker de... Prettige websites, makkelijk te begrijpen. Opdrachten binnenhalen kost aardig wat tijd maar ik vind wel dat Freelancer.nl één van de website is die wel echt leuke opdrachten heeft. Dat is zeker de hoofdreden waarom ik mijn abonnement houd.

Sjoerd

Mijn website had wat aanpassingen nodig. Geen grote dingen, maar ik had zelf even geen tijd om er aan te zitten. Snel een freelancer gevonden via Freelancer.nl die het werk binnen enkele dagen had... Mijn website had wat aanpassingen nodig. Geen grote dingen, maar ik had zelf even geen tijd om er aan te zitten. Snel een freelancer gevonden via Freelancer.nl die het werk binnen enkele dagen had afgerond. Werkte super efficiënt!

Ik merk dat je eigenlijk wel dagelijks moet reageren om een aantal opdrachten eruit te halen. Het aanbod van freelancers groeit sterk en dat zie ik ook aan de concurrentie op Freelancer. Sommige... Ik merk dat je eigenlijk wel dagelijks moet reageren om een aantal opdrachten eruit te halen. Het aanbod van freelancers groeit sterk en dat zie ik ook aan de concurrentie op Freelancer. Sommige opdrachten staan wel erg lang open dat ik me soms afvraag of de opdrachtgever daar echt nog iemand voor zoekt. Heel tevreden met de service, maar wellicht kan het team hier wat mee.

Bert

Sinds kort ben ik geen freelancer meer, maar ik kan Freelancer.nl zeker aanraden aan iedereen op zoek naar kwalitatieve opdrachten.

Ik stop met Freelancer.nl. Met alle bemiddelingswebsites eigenlijk! Ik haal er niet uit wat ik er uit wil halen. Ik investeer vanaf nu verder in mezelf.

Maarten

Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een service dat je verbindt aan freelancers. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik een beetje lost was met wat er precies gevraagd... Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van een service dat je verbindt aan freelancers. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik een beetje lost was met wat er precies gevraagd werd tijdens de opdracht invullen. Goeie service gekregen en de opdracht stond binnen no time online! Ondertussen heeft de freelancer mijn teksten perfect en binnen no time vertaald.

Levi

Werkt erg goed, veel opdrachten binnengehaald met behulp van Freelancer. Zeer tevreden.

Leuk platform: hierdoor heb je de mogelijkheid om mensen buiten je eigen netwerk ontmoeten, wat ook weer de kans vergroot op nieuwe opdrachten!