Jesse

Goeie ervaring gehad op het Freelancer.nl platform. De freelancer beschikte over een groot aantal verscheidene skills waardoor zij uiteindelijk meer dan de opdrachtomschrijving kon doen. Geweldig!... Goeie ervaring gehad op het Freelancer.nl platform. De freelancer beschikte over een groot aantal verscheidene skills waardoor zij uiteindelijk meer dan de opdrachtomschrijving kon doen. Geweldig! Opdracht was snel afgerond en kwaliteit (en kwantiteit!!) was boven verwachting.

Fijne samenwerking gevonden met een freelancer op Freelancer.nl. Beviel me goed en was makkelijk contact maken.

Eliza

Via een kennis kwam ik op Freelancer.nl. Ik keek altijd wel een beetje m’n ogen uit als hij vertelde over zijn opdrachten en de leuke samenwerkingen die hij had met opdrachtgevers. Natuurlijk is dit... Via een kennis kwam ik op Freelancer.nl. Ik keek altijd wel een beetje m’n ogen uit als hij vertelde over zijn opdrachten en de leuke samenwerkingen die hij had met opdrachtgevers. Natuurlijk is dit ook een dingetje van geluk hebben, maar dat maakte me wel benieuwd naar Freelancer. Ik had een 3 maanden abonnement afgesloten en met wat moeite en geduld heb ik zulke leuke klussen binnengehaald! Dit kon ongetwijfeld overal gebeuren, maar het was wel een lekker begin. Ondertussen al een weer een jaar lid en nog steeds even tevreden. Een aanrader!

Sylvia

Ik gebruik al enkele jaren Freelancer.nl om de beste freelancers voor mijn opdrachten te vinden. Erg gemakkelijke site waarop makkelijk te navigeren is. Opdrachten uitbrengen is vrij simpel; een... Ik gebruik al enkele jaren Freelancer.nl om de beste freelancers voor mijn opdrachten te vinden. Erg gemakkelijke site waarop makkelijk te navigeren is. Opdrachten uitbrengen is vrij simpel; een aantal criteria moeten verplicht ingevuld worden en je schrijft de opdrachtomschrijving. Heb het idee dat het voor freelancers ook makkelijk op reageren is. Ik krijg altijd voldoende reacties en heb met een paar freelancers een langdurige samenwerking opgebouwd

Nee, dit is echt niet het platform voor mij. Om te reageren op opdrachten is een abonnement nodig??? Een aardig prijzige ook. Na een maand heb ik nog steeds geen opdrachten binnengehaald. Ik... Nee, dit is echt niet het platform voor mij. Om te reageren op opdrachten is een abonnement nodig??? Een aardig prijzige ook. Na een maand heb ik nog steeds geen opdrachten binnengehaald. Ik verwacht mijn investering niet terug te verdienen, dus het is wel mooi geweest.

Lange tijd heb ik een abonnement gehad bij Freelancer. Best prijzig, maar je krijgt er wel weer wat voor. Prijs/kwaliteit verhouding is dus wel in orde. Ook al viel af en toe de kwaliteit van... Lange tijd heb ik een abonnement gehad bij Freelancer. Best prijzig, maar je krijgt er wel weer wat voor. Prijs/kwaliteit verhouding is dus wel in orde. Ook al viel af en toe de kwaliteit van opdrachten wat tegen, het merendeel was wel naar verwachting. Sinds kort ben ik geen freelancer meer dus zal geen gebruik meer maken van het platform. Ik raad Freelancer wel aan, zeker voor startende ZZP’ers op zoek naar klussen en netwerk.

Top service! Had een aantal vragen over het platform gesteld op de chat en kreeg meteen antwoord. Ik heb ook nog eens gebruik kunnen maken van een fijne kortingsactie.

Leonie

Het aanbod freelancers op Freelancer.nl is groot. In één van mijn branches is de concurrentie soms wel wat te, maar ik geloof toch in kwaliteit over kwantiteit: en dat blijkt! Ik lever goed werk en... Het aanbod freelancers op Freelancer.nl is groot. In één van mijn branches is de concurrentie soms wel wat te, maar ik geloof toch in kwaliteit over kwantiteit: en dat blijkt! Ik lever goed werk en mijn referenties laten dat zien. (; ZZP’er zijn gaat niet alleen over rozen, het is hard werk maar de voldoening die ik haal uit de klussen maken het helemaal goed. Ik vind de manier van communicatie die het Freelancer platform biedt top. Werkt efficiënt en is easy-to-use.

Ik hou van diversiteit en vind het te gek om meerdere opdrachten binnen te halen. Geen één maand is hetzelfde. Met de hulp van Freelancer.nl schrijf ik de ene keer een tekst over een logistiek... Ik hou van diversiteit en vind het te gek om meerdere opdrachten binnen te halen. Geen één maand is hetzelfde. Met de hulp van Freelancer.nl schrijf ik de ene keer een tekst over een logistiek probleem, en een andere keer geef ik advies over procesmanagement om daarna een les te geven enz. enz. Zeker tevreden: 8 sterren (ondervind toch wel wat functionaliteit/UI problemen)

Freelancer.nl is één van de websites die ik gebruik om opdrachten te werven. Dit werkt goed voor mij zo. Wel een tip: contactgegevens van opdrachtgevers (eerder) delen. Ik denk dat dit soms zou... Freelancer.nl is één van de websites die ik gebruik om opdrachten te werven. Dit werkt goed voor mij zo. Wel een tip: contactgegevens van opdrachtgevers (eerder) delen. Ik denk dat dit soms zou kunnen leiden tot toch de opdrachtgever te kunnen overtuigen dat jij de geschikte kandidaat bent.