Leonie

Het aanbod freelancers op Freelancer.nl is groot. In één van mijn branches is de concurrentie soms wel wat te, maar ik geloof toch in kwaliteit over kwantiteit: en dat blijkt! Ik lever goed werk en... Het aanbod freelancers op Freelancer.nl is groot. In één van mijn branches is de concurrentie soms wel wat te, maar ik geloof toch in kwaliteit over kwantiteit: en dat blijkt! Ik lever goed werk en mijn referenties laten dat zien. (; ZZP’er zijn gaat niet alleen over rozen, het is hard werk maar de voldoening die ik haal uit de klussen maken het helemaal goed. Ik vind de manier van communicatie die het Freelancer platform biedt top. Werkt efficiënt en is easy-to-use.

Ik hou van diversiteit en vind het te gek om meerdere opdrachten binnen te halen. Geen één maand is hetzelfde. Met de hulp van Freelancer.nl schrijf ik de ene keer een tekst over een logistiek... Ik hou van diversiteit en vind het te gek om meerdere opdrachten binnen te halen. Geen één maand is hetzelfde. Met de hulp van Freelancer.nl schrijf ik de ene keer een tekst over een logistiek probleem, en een andere keer geef ik advies over procesmanagement om daarna een les te geven enz. enz. Zeker tevreden: 8 sterren (ondervind toch wel wat functionaliteit/UI problemen)

Freelancer.nl is één van de websites die ik gebruik om opdrachten te werven. Dit werkt goed voor mij zo. Wel een tip: contactgegevens van opdrachtgevers (eerder) delen. Ik denk dat dit soms zou... Freelancer.nl is één van de websites die ik gebruik om opdrachten te werven. Dit werkt goed voor mij zo. Wel een tip: contactgegevens van opdrachtgevers (eerder) delen. Ik denk dat dit soms zou kunnen leiden tot toch de opdrachtgever te kunnen overtuigen dat jij de geschikte kandidaat bent.

Jaime

Af en toe schrik ik wel van wat voor tarieven sommige opdrachtgevers vragen. Ik zie het op dit moment veel minder dan voorheen op het platform voorbij komen dus daar ben ik zeker blij mee. Ik snap... Af en toe schrik ik wel van wat voor tarieven sommige opdrachtgevers vragen. Ik zie het op dit moment veel minder dan voorheen op het platform voorbij komen dus daar ben ik zeker blij mee. Ik snap dat er verschillende tarieven zijn voor starters en experts, en tussen werkcategorieën, maar ook bij ons is er ook een minimum. Fijn om te horen dat Freelancer deze feedback serieus neemt en opdrachten daarop keurt of afkeurt.

Sophie

Dit is de reden waarom ik zelfstandig ben geworden!!! Vrijheid om zelf klussen te kunnen selecteren en in te kunnen delen. Freelancer.nl draagt daarbij aan mee! Het bevalt me zeker zelfstandig te... Dit is de reden waarom ik zelfstandig ben geworden!!! Vrijheid om zelf klussen te kunnen selecteren en in te kunnen delen. Freelancer.nl draagt daarbij aan mee! Het bevalt me zeker zelfstandig te zijn en zelf de touwtjes in handen hebben.

C

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Klantenservice heeft me geholpen met een leuke korting voor een abonnement.

De functionaliteit van de app mag zeker verbeterd worden. Ik merk dat ik bepaalde meldingen niet binnenkrijg wat gevolg heeft op dat ik op sommige opdrachten niet snel kan reageren. Dat vind ik... De functionaliteit van de app mag zeker verbeterd worden. Ik merk dat ik bepaalde meldingen niet binnenkrijg wat gevolg heeft op dat ik op sommige opdrachten niet snel kan reageren. Dat vind ik zonde. Op de website is dit gelukkig niet het geval en krijg ik wel de meldingen juist binnen via de email. Handig systeem maar nog wat verbeteringen nodig.

Ik gebruikte Freelancer.nl als mijn eerste platform om opdrachten binnen te halen. Sinds 2015 is het platform enorm verbeterd en met de app is het mogelijk overal snel te kunnen reageren op... Ik gebruikte Freelancer.nl als mijn eerste platform om opdrachten binnen te halen. Sinds 2015 is het platform enorm verbeterd en met de app is het mogelijk overal snel te kunnen reageren op opdrachten. De app heeft zeker wat bugs en tekortkomingen op het moment, maar mij is verteld door de klantenservice dat de nieuwe app nog in ontwikkeling is. Ik heb feedback doorgegeven wat meteen naar de IT afdeling is doorgestuurd.

Voor mij werkt Freelancer als verwacht. Ik ben al enige tijd freelancer, dus ik ben gewend dat het best een competitie is om opdrachten binnen te krijgen. Freelancer zijn wordt steeds populairder... Voor mij werkt Freelancer als verwacht. Ik ben al enige tijd freelancer, dus ik ben gewend dat het best een competitie is om opdrachten binnen te krijgen. Freelancer zijn wordt steeds populairder en dat laat aanbod van freelancers op Freelancer.nl zien. Desondanks ben ik erg tevreden en lukt het mij een goed inkomen te werven uit Freelancer.nl.

P. de Jong

De hevige concurrentie was de reden van mijn uitschrijving. Of het over het algemeen de concurrentie zo groot is of alleen in mijn werkveld weet ik niet, maar voor mij was het niet meer rendabel.